Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Jeleniogórskim, a także odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja. 2. Okres trwania umowy - 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy - z zachowaniem cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. 3. Tablice rejestracyjne będą dostarczane do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze usytuowanego w budynku przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra. 4. Ilości i rodzaje tablic rejestracyjnych prze TABLICE SAMOCHODOWE: a) Zwyczajne - jednorzędowe - w ilości 20.000 sztuk, b) Zwyczajne - dwurzędowe - w ilości 300 sztuk, c) Indywidualne - jednorzędowe - w ilości 50 sztuk, d) Indywidualne - dwurzędowe - w ilości 20 sztuk, e) Zabytkowe - jednorzędowe - w ilości 20 sztuk, f) Zabytkowe - dwurzędowe - w ilości 20 sztuk, 2) TABLICE MOTOCYKLOWE: a) Zwyczajne - w ilości 500 sztuk, b) Indywidualne / Zabytkowe - w ilości 20 sztuk, 3) TABLICE MOTOROWEROWE: a) Zwyczajne - w ilości 500 sztuk. 5. Ilości i rodzaje tablic rejestracyjnych, wskazane w ust. 4 niniejszego Działu, są ilościami orientacyjnymi, stąd Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych powyżej. Dostawy tablic rejestracyjnych realizowane w trakcie obowiązywania umowy mogą różnić się ilościowo i co do rodzaju - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości i rodzajów tablic rejestracyjnych w stosunku do tych prognozowanych. 6. Zamawiający - w ramach zawartej umowy - będzie uprawniony do zamawiania wtórników tablic rejestracyjnych. 7. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i wymiarami podanymi w Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), a także na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 2) Dostawa gotowych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji, a także odbiór tablic wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 3) Ustala się, że formą zamawiania tablic rejestracyjnych u Wykonawcy będzie forma elektroniczna - za pośrednictwem programu komputerowego, który Wykonawca Zamawiającemu bezpłatnie użyczy i zainstaluje na wskazanych stanowiskach komputerowych bądź udostępni za pośrednictwem strony internetowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego oprogramowania. 4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu licencję na użytkowanie programu na czas trwania umowy. 5) Wymagania dotyczące oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych: a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie będzie uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane, b) kolejność odmian tablic, dla których generowane są numery rejestracyjne, będzie zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), a w przypadku zmiany rozporządzenia w trakcie obowiązywania umowy - z rozporządzeniem obowiązującym, c) na etapie tworzenia zamówienia odbywać się będzie sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, a także blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów - ze szczególnym uwzględnieniem: - zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic, - blokownia dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, d) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji dostawy, e) obsługa umowy z wykonawcą polegająca na weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, f) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie którego została zamówiona - zarówno dla tablic nowych, jak i wtórników, g) możliwość odszukania wycofanej tablicy oraz zlecenia, na podstawie którego została przekazana do zniszczenia, h) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, 6) Wymagania techniczne dla oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych: a) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, b) możliwość wysyłania formularza zamówień drogą elektroniczną, np. w pliku xml, c) możliwość wydruku zamówienia oraz zapisu zamówienia w pliku w formacie PDF, d) program powinien działać w systemach operacyjnych zainstalowanych na stanowiskach komputerowych Zamawiającego, tj.: Windows XP w wersji 32-bitowej, Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32-, jak i 64-bitowych, e) możliwość instalacji wielostanowiskowej (minimum 3 stanowiska). 7) Dane zamówienie, określające ilość i rodzaj tablic rejestracyjnych, które Zamawiający złoży w formie wskazanej powyżej, realizowane będzie według następujących zasad: a) w ciągu siedmiu dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia w przypadku zamówień złożonych w trybie normalnym; b) w terminie 24 lub 48 lub 72 godzin od chwili złożenia zamówienia - zgodnie z terminem dostaw zaproponowanym przez Wykonawcę w II Kryterium oceny ofert (Termin realizacji dostaw interwencyjnych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN REALIZACJI DOSTAW INTERWENCYJNYCH
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2013.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach