Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja „starych” tablic rejestracyjnych

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Róż
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 420 750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297 420 750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja „starych” tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie oraz odbiór i utylizacja „starych” tablic rejestracyjnych. 2. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie ze wzorami i wymiarami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 z późn. zm.) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: a. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260) Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności w zakresie art. 75 a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych; b. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (t..j. Dz.U z 2016 r., poz. 1038 ze zm.)w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, a w szczególności w zakresie Rozdziału 3 – Tablice rejestracyjne; c. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585); d. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: Samochodowa zwyczajna jednorzędowa kpl. 13 600 Samochodowa zwyczajna jednorzędowa szt. 1 400 Samochodowa zwyczajna jedno- i dwurzędowa kpl. 120 Samochodowa zwyczajna dwurzędowa szt. 100 Samochodowa indywidualna jednorzędowa kpl. 10 Samochodowa indywidualna jedno- i dwurzędowa kpl. 10 Samochodowa zabytkowa jednorzędowa kpl. 20 Samochodowa zabytkowa jedno- i dwurzędowa kpl. 20 Samochodowa tymczasowa jednorzędowa kpl. 100 Samochodowa tymczasowa jedno- i dwurzędowa szt. 30 Motocyklowa zwyczajna szt. 1 000 Motocyklowa indywidualna szt. 5 Motocyklowa zabytkowa szt. 5 Motocyklowa tymczasowa kpl. 20 Motorowerowa zwyczajna szt. 400 oraz - protokolarny odbiór oraz fizyczne zniszczenie i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. 5. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. 6. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu/zwiększeniu. Zamawiana ilość tablic uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania w związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic. 7. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, za pomocą e-maila lub zgłoszonych telefonicznie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w następujących terminach: a. tablic rejestracyjnych, w terminie do 8 dni kalendarzowych (zgodnie ze złożoną ofertą), od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. b. tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem Termin dostawy tablic rejestracyjnych, oraz termin dostawy tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych i dodatkowych (3 tablica rejestracyjna), stanowią kryteria oceny ofert, w związku z powyższym Zamawiający przyznawać będzie punkty w zależności od zadeklarowanej przez wykonawcę liczby dni realizacji zamówienia. 9. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic, odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzenia tablic do rejestracji Zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic, bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wyszkowie zlokalizowanego w Wyszkowie, Aleja Róż 2. 11. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w pkt 3. niniejszego rozdziału, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 12. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic. 13. Wykonawca powinien udzielić minimum 3 letniej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne, liczonej od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w dostawie tablic wymienią wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczą do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 dni licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia. 14. Rozliczenie za przedmiot zamówienia następować będzie wg cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatkowych. Ceny jednostkowe netto wyszczególnione w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Klauzule społeczne: 1. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić co najmniej 1 osobę na podstawie umowy o pracę wykonującą czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób/y wykonujących wskazane czynności. 3. W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanej osoby, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanego pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie ul. Kościuszki 5, nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: „Wadium przetargowe –Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie”. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) zawarciu z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzanego przez Marszałka właściwego na siedzibę przedsiębiorcy wymagane przepisami ustawy art. 75 a do art. 75 ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1260). Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy na tablice 2018-2019-zał. nr 3 do SIWZ, Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej-zał nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach