Przetargi.pl
WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ ORAZ ODBIÓR I UTYLIZACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYTKU

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ ORAZ ODBIÓR I UTYLIZACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYTKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. 1. Tablice rejestracyjne należy wykonać wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546). 2. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: 1) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110), a w szczególności w zakresie art. 75a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych; 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.), a w szczególności w zakresie Rozdziału 6 – Tablice rejestracyjne; 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546). W szczególności w zakresie Rozdziału 4 - Wzór i opis profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunki techniczne, jakie muszą spełniać te tablice, oraz zakres i sposób ich badania; 4) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 717); 5) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547); 6) innych przepisów prawa niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe, dwurzędowe - przyczepy, ciągnikowe, indywidualne, profesjonalne szt. 47910 2) tablice motocyklowe, motocyklowe indywidualne, ciągnikowe dwurzędowe szt. 1050 3) tablice motorowerowe szt. 1000 4) tablice samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe) szt. 100 5) tablice motocyklowe zabytkowe szt. 30 6) tablice samochodowe zmniejszone szt. 300 7) tablice samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe) i indywidualne do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem oraz wtórniki szt. 120 8) tablice samochodowe zmniejszone do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem oraz wtórniki szt. 200 9) tablice motocyklowe do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem oraz wtórniki szt. 200 10) tablice motorowerowe do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem oraz wtórniki szt. 200 11) tablice tymczasowe samochodowe i przyczepy (jedno i dwurzędowe) szt. 200 12) tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe szt. 50 13) tablice tymczasowe motorowerowe szt. 50 Wtórniki 14) tablice samochodowe zwyczajne, zmniejszone, profesjonalne, indywidualne (jednorzędowe, dwurzędowe) szt. 150 15) tablice motocyklowe, indywidualne szt. 50 16) tablice motorowerowe szt. 50 17) tablice samochodowe zabytkowe (jednorzędowe, dwurzędowe) szt. 50 18) tablice motocyklowe zabytkowe szt. 50 oraz protokolarny odbiór oraz fizyczne zniszczenie i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. 4. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem wykonawcy i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od zamawiającego. 5. Ilości podane w ust. 3 są ilościami orientacyjnymi, służącymi do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli. 6. Tablice będą dostarczane zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym wykonawcy za pomocą e-maila, faksu lub zgłoszonych telefonicznie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w następujących terminach: 1) tablic rejestracyjnych, w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; 2) tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Termin dostawy tablic rejestracyjnych oraz termin dostawy – wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna), stanowią kryteria oceny ofert, w związku z powyższym zamawiający przyznawać będzie punkty w zależności od zadeklarowanej przez wykonawcę liczby dni realizacji zamówienia. 8. Odbiór jakościowy każdej dostarczonej partii tablic, odbywać się będzie w dacie faktycznego wprowadzenia poszczególnej partii do rejestracji pojazdów. Jeżeli w trakcie wprowadzenia tablic do rejestracji zamawiający ujawni wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione, niezwłocznie powiadomi o tym fakcie wykonawcę z żądaniem wymiany wadliwych tablic, bądź uzupełnieniem tablic brakujących. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany, uzupełnienia w terminie 48 godzin od chwili pisemnego powiadomienia o tym fakcie przez zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcję, załadunek, dostawę, wyładunek w miejscu wskazanym przez zamawiającego, odbiór z siedziby zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie, utylizację i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). Wykonawca na własny koszt i ryzyko będzie dostarczał i odbierał tablice do siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Brokowska 37, 07-300 Ostrów Mazowiecka. 10. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy, przepisów prawa wymienionych w ust. 2, wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne, zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 11. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię, w paczkach po 25 kpl., z czytelnym opisem numeru serii, numerami kolejnymi oraz rodzajem tablic. 12. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancyjnego rozpoczyna się następnego dnia po dniu odebrania tablic przez zamawiającego. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek tablic wykonawca wymieni wadliwe wyroby i na swój koszt i dostarczy do siedziby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej nie później niż w ciągu 2 dni licząc od dnia następnego od daty zgłoszenia. 13. Rozliczenie za przedmiot zamówienia następować będzie wg cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca winien wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzanego przez Marszałka właściwego ze względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy, wymaganego przepisami art. 75a do art. 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać ten z wykonawców, który produkuje tablice rejestracyjne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach