Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od dnia 01 czerwca 2018 roku do 31 maja 2021 roku

Starostwo Powiatowe w Złotowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77400 Złotów, Al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 633 220 , fax. 672 632 802
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotowie
    Al. Piasta 32
    77400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 672 633 220, fax. 672 632 802
    REGON: 57079092800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od dnia 01 czerwca 2018 roku do 31 maja 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od dnia 01 czerwca 2018 roku do 31 maja 2021 roku, które muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017.2355), w przewidywanych ilościach: 1) tablice samochodowe jednorzędowe - około 29 000 sztuk, 2) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - około 20 sztuk, 3) tablice samochodowe dwurzędowe - około 200 sztuk, 4) tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - około 50 sztuk, 5) tablice motocyklowe - około 1 200 sztuk, 6) tablice motocyklowe indywidualne - około 10 sztuk, 7) tablice motorowerowe - około 1 200 sztuk, 8) tablice do przyczep jednorzędowe - około 900 sztuk, 9) tablice do przyczep dwurzędowe - około 300 sztuk, 10) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - około 15 sztuk, 11) tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - około 15 sztuk, 12) tablice małe - około 300 sztuk, 13) wtórnik tablic podłużnych - około 400 sztuk, 14) wtórnik tablic dwurzędowych - około 30 sztuk. 2. Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę pod tablicę umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do użyczenia i instalacji oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: 1) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017.2355), 2) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017.2355) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: a) zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych, b) blokowania dla określonych wzorów tablic niedozwolonych liter, 3) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, 4) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej stanu realizacji umowy, 5) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), 6) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, 7) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, 8) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, 9) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep. 4. Wymagania techniczne oprogramowania: 1) łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy; 2) program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii; 3) możliwość wysłania przez internet formularza zamówień w pliku xml; 4) program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF; 5) program powinien działać w systemach Windows XP Windows 7, Windows 8 i Windows 10 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych; 6) możliwość instalacji wielostanowiskowej. 5. Wspólny słownik zamówień CPV Kod CPV – 30195000-2 Tablice 6. Informacje dodatkowe 1) Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie, partiami, o orientacyjnej wartości partii ok. 20 tys. zł w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2) Zamawiający będzie dokonywał zamówienia w formie elektronicznej określając każdorazowo ilość i wzory tablic, które zamierza nabyć u Wykonawcy. 3) Zamawiający określi numery rejestracyjne dla poszczególnych rodzajów tablic w dniu złożenia zamówienia na tablice rejestracyjne. 4) Zamówienie na wtórniki tablic realizowane będą, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie maksimum 3 dni roboczych. Wykonawca może zaproponować krótszy okres dostawy wtórników. Termin dostawy wtórników stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5) W zależności od faktycznych potrzeb ilości tablic określone w pkt. 1 mogą zostać zmniejszone 6) Stosownie do złożonego każdorazowo zamówienia tablice rejestracyjne będą wyprodukowane i dostarczone do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Złotowie, Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem w czasie przewozu tablic. 7) Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy przez minimum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych przy każdej dostawie tablic; b) wykonywanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. 3. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017.2355).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, tj. rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku nie dokonania wpisu do rejestru przedsiębiorców działających przed dniem 1 lipca 2011r. – dotychczasowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz oświadczenie, iż przedsiębiorca nie uzyskał do dnia złożenia oferty zaświadczenia marszałka województwa o wpisie do rejestru działalności regulowanej, b. ważnego (niezawieszony, niecofnięty) certyfikatu zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych, c. aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz - przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz; należy go złożyć w oryginale. 2. oświadczenie, zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 pkt 1 siwz - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, który należy złożyć w oryginale. 3. oświadczenie, zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 pkt 2 siwz - przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz, które należy złożyć w oryginale. 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do siwz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5. odpowiednie pełnomocnictwa. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz (pkt. 7 formularza oferty) wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy; 3) w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, które należy złożyć w oryginale. 8. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdziałem VII ust. 3 pkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt 4 ww. rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. rozporządzenia, Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach