Przetargi.pl
Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne – I postępowanie

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134611031 , fax. 134611033
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134611031, fax. 134611033
    REGON: 370014490
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne – I postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na naprawie istniejących i wykonaniu nowych szlaków operacyjnych (zwanych też szlakami zrywkowymi drewna) na terenie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w leśnictwach Żłobek i Stefkowa. Zamówienie obejmuje m.in. roboty polegające na: przemieszczaniu mas ziemnych, wykopach rowów, mechanicznym karczowaniu pni i wykonaniu przepustów z rur HDPE oraz tymczasowe układanie nowych płyt żelbetowych. 2. UWAGA: Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych, za wyjątkiem materiałów Zamawiającego, wykorzystanych przy wykonaniu nw. pozycji w przedmiarach: 1) leśnictwo Żłobek (zał. nr 2 do SIWZ) – pozycja nr 7, 22, 32 pn. „Wykonanie dylowanki z drewna okrągłego śr. 15-35 cm”, pozycja nr 9, 13, 21 pn. „Wykonanie przyczółków z drewna okrągłego śr. 20-35cm, pozycja nr 10, 23, 27, 33 pn. „Wykonanie sączków z żerdzi śr. 15-20 cm”. 2) leśnictwo Stefkowa (zał. nr 3 do SIWZ) – pozycja nr 12, 22 pn. „Wykonanie przyczółków z drewna okrągłego śr. 20-40cm, pozycja nr 14, 18, 23, 25, 30 pn. „Wykonanie sączków z żerdzi śr. 15-25 cm”. 3. Szczegółowe zakresy robót przedstawiają przedmiary robót dla poszczególnych części zamówienia, tj. załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 4. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) część nr 1 – leśnictwo Żłobek, 2) część nr 2 – leśnictwo Stefkowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) część nr 1 – 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100), 2) część nr 2 – 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PBS nr rachunku: 65 8642 1012 2003 1200 9393 0001 z dopiskiem: „Wadium ZGS.270.1.14.2018 część nr ____”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Kasie Nadleśnictwa. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) druk oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), b) w zależności od części zamówienia właściwe kosztorysy ofertowe, sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej na podst. załączonych do SIWZ przedmiarów (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), c) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, e) jeżeli dotyczy – zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach