Przetargi.pl
Wykonanie i montaż zabudowy meblowej w pokoju 505 oraz w pokoju 503 Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 878 55 95, , fax. 61 878 55 94
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 878 55 95, , fax. 61 878 55 94
    REGON: 631282620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż zabudowy meblowej w pokoju 505 oraz w pokoju 503 Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż zabudowy meblowej w pokoju 505 oraz w pokoju 503 Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania. Dodatkowo zamówienie obejmuje dostarczenie wykonanych mebli do siedziby zamawiającego (w tym m.in. biurek, szaf na akta). Wizja lokalna Zamawiający zaleca, przed złożeniem oferty, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze w godzinach od 9:00 – 15:00. Parametry, które powinny spełniać oferowane meble Biurka: 1) Wymiary (wszystkie wymiary +/- 1 cm): - szerokość 160 cm - głębokość 75 -80 cm - wysokość 74 cm 2) Konstrukcja metalowa 3) Biurko z uwzględnieniem szuflady z przeznaczeniem na akcesoria biurowe 4) Biurko powinno być wyposażone w wieszak na torebkę 5) Blat z płyty wiórowej laminowanej o grubości 25-28 mm 6) Wszystkie krawędzie korpusu i wnętrza wykończone PVC o grubości 1-2 mm 7) Wszystkie krawędzie blatów i frontów PVC o grubości min. 2 mm 8) Unikolor – kolorystyka do uzgodnienia 9) Blat biurka z otworem na przewody Ø60 mm, zabezpieczonym okr¹g³ymi zaœlepkami z tworzywa sztucznego (otwór wykonaę naleæy w miejscu wskazanym przez Zamawiaj¹cego w trakcie montaæu biurka w jednostce Zamawiaj¹cego) 10) Biurko wyposaæone w œlizgacze regulowane 11) Boki, blaty i inne elementy zewnźtrzne, musz¹ byę mocowane w sposób niewidoczny zapewniaj¹cy trwa³oœę konstrukcji (drewniane ko³ki/ lamelo/ z³¹cze mimoœrodowe) 12) Nie dopuszcza siź stosowania w miejscach widocznych œrub z zaœlepkami. Szafa na akta: 1) Zabudowa podporządkowana ukośnej linii dachu, do której muszą być dopasowane bryły mebli z maksymalnym wykorzystaniem dostępnej przestrzeni 2) Grubość płyty laminowanej: 18 mm wykorzystanej do wykonania: korpusów, półek, drzwi i wieńców dolnych 3) Unikolor 4) Wykonanie z płyty melaminowanej 5) Szafka z maksymalnym wykorzystaniem przestrzeni aktowej 6) Front dwuczęściowy pełny, każda część mocowana za pomocą regulowanych zawiasów, z dwoma uchwytami w układzie pionowym, wzdłuż jednego ze skrzydeł drzwiowych listwa z wykończeniem amortyzującym 7) Obrzeża płyty – zabezpieczone obrzeżem wykonanym z materiału termoplastycznego o grubości 2 mm, w kolorze płyty, w sposób odporny na uszkodzenia 8) Tylne ściany wykonane z płyty HDF o grubości 3 mm, montowanej we frezie 9) Uchwyt metalowy, rozstaw 96-128 mm 10) Zawiasy użyte w szafach powinny być bardzo wysokiej jakości i posiadać dożywotnią gwarancję.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów: • odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy*. *Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach