Przetargi.pl
WYKONANIE I MONTAŻ TRYBUN TELESKOPOWYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II”

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wystawowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3475191, 3475007 , fax. 713 486 851
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
    ul. Wystawowa 1
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3475191, 3475007, fax. 713 486 851
    REGON: 10050920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.halastulecia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I MONTAŻ TRYBUN TELESKOPOWYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie dla potrzeb Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa w obiekcie Hala Stulecia fabrycznie nowych trybun teleskopowo-mobilnych wewnętrznych oznaczonych jako T1, T3 i T4 wraz z krzesłami w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II”). Trybuny teleskopowo-mobilne będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane, dostarczone i zamontowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ oraz dokumentacji projektowej sporządzonej przez: PAS PROJEKT Sp. z o.o. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – został określony za pomocą dołączonej do SIWZ dokumentacji, zawierającej: 1) dokumentację projektową (projekt wykonawczy - technologia), stanowiący Załącznik Nr 1A do SIWZ; Uwaga! Zakres przedmiotowego zamówienia jest częścią zakresu ujętego w ww. dokumentacji projektowej tj. dokumentacja projektowa została opracowana dla całości prac w ramach II Etapu remontu Hali Stulecia. Zamawiający podjął decyzję o realizacji częściowej robót wyszczególnionych w tej dokumentacji. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (uzupełnienie do projektu wykonawczego) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, dalej zwanym OPZ. 3) Projekt Umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, będący jej integralną częścią 3. Przedmiot Zamówienia obejmuje do wykonania w szczególności następujący zakres czynności: 1) Wykonanie projektu warsztatowego w oparciu o wymagania jakościowe, techniczne i funkcjonale określone w dołączonym OPZ, wraz z obliczeniami wytrzymałościowymi, wykonanymi przez projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), zawierającego również rysunki (rzuty z góry, przekroje poprzeczne, rysunki szczegółowe konstrukcji trybun) oraz część opisową; 2) Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia w obiekcie Hala Stulecia; 3) Przeprowadzenie prób technicznych i obciążeniowych oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z tych prób, zgodnie z opisem w OPZ; 4) Przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania trybun teleskopowo-mobilnych, stanowiących przedmiot zamówienia; 5) Dostarczenie w trakcie realizacji umowy dokumentów tj. certyfikatów, atestów, świadectw dopuszczenia do użytkowania, o których mowa w OPZ; 6) Dostarczenie 2 (dwóch) egzemplarzy kompletnej dokumentacji powykonawczej trybun składającej się m.in. z: dokumentacji rysunkowej, karty gwarancyjnej, instrukcji użytkowania, transportu i konserwacji trybun i innych dokumentów i atestów wymaganych przepisami prawa budowlanego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia 20.03.2019 r. do godz. 09:30 wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) tj.: a) w pieniądzu: płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, nr konta 57 1440 1101 0000 0000 1403 3254 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w ust. 1 nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm ). 3.W innych formach dopuszczonych Ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (budynek Hala Stulecia, pokój nr 45 ). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 46 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postepowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI SIWZ - Wykonawca składając OFERTĘ musi dodatkowo dołączyć do oferty załączyć: 1)Wypełniony i podpisany druk „Formularz Ofertowy” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ . 2)Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 3)Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; b)stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wymagana forma – oryginał. e)Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach