Przetargi.pl
Wykonanie i montaż tablic informacyjnych we wszystkich rozmiarach

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż tablic informacyjnych we wszystkich rozmiarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i montaż tablic informacyjnych we wszystkich rozmiarach w ramach projektu pn. Zintegrowany system informacji wizualnej - szlaki i obiekty turystyczne w Powiecie Gnieźnieńskim, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.Zamawiający zleca wykonanie 44 tablic w trzech rozmiarach:10 tablic informacyjnych w wymiarach 2500 x 2000, 31 tablic informacyjnych w wymiarach 1800 x 1200, 3 tablice informacyjne nierdzewne w wymiarach 1000 x 500. Tablice informacyjne w różnych rozmiarach (2500x2000), (1800x1200), (500x1000) - wykonane mają zostać z kątownika aluminiowego, wyposażone w dwie blachy po obu stronach ramy a wnętrze ramy wypełnione styropianem. Tablica ma być osadzona na słupkach stalowych zabetonowanych do podłoża. W przypadku miejsc w bezpośrednim sąsiedztwie Katedry Gnieźnieńskiej tablice i słupki wykonane zostaną ze stali nierdzewnej (dt.1 tablicy informacyjnej w wymiarach 1800 x 1200). Informacje na tablicach zostaną wydrukowane na foli drukiem solventowym dodatkowo laminowane (folią anty-graffiti). Druk solventowy TWARDY - oparty na farbach zawierających cyklohexanol, o bardzo dobrych właściwościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne, druk wielkoformatowy. Technologia druku solventowego opiera się na bezstykowym druku farbami solventowymi, które pod wpływem wysokiej temperatury trwale łączą się z podkładem. Wydruki solventowe są całkowicie wodoodporne, odporne na niskie i wysokie temperatury, odporne na promieniowanie ultrafioletowe, ale w sposób ograniczony odporne na ścieranie. Wykonanie tablic nie obejmuje opracowania graficznego treści zawartych na tablicach informacyjnych. Gotowe projekty graficzne dostarczy zamawiający na nośnikach cyfrowych. Wzory techniczne tablic stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Opis szczegółowy dt. przedmiotu projektu pn. Zintegrowany system informacji wizualnej - szlaki i obiekty turystyczne w Powiecie Gnieźnieńskim, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 wraz z mapkami sytuacyjnymi 7 szt. stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Montaż tablic odbędzie się w obecności przedstawicieli zamawiającego oraz zarządców nieruchomości dysponujących aktami własności terenu, którzy wyrazili pisemną zgodę na umiejscowienie tablic na swoim terenie. Ponadto w przypadku, jeśli montaż tablic będzie się odbywał przy obiektach położonych na terenie strefy wpisanej do rejestru zabytków, wymagana będzie również obecność przy montażu przedstawiciela Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu bądź Konserwatora Zabytków w Gnieźnie. Wykaz pozwoleń wydanych przez Wojewódzkiego Wielkopolskiego Konserwatora Zabytków oraz Konserwatora Zabytków w Poznaniu znajduje się w Wydziale Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Sytuowanie tablic informacyjnych - zgodnie z sugestiami konserwatorskimi - powinno nastąpić w taki sposób, aby nie przesłaniały one widoku na kościoły, bądź inne obiekty zabytkowe. Podstawą uznania wykonania należytego montażu tablic będą protokoły odbioru podpisane przez osoby reprezentujące Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy. Wykonawca wystawi faktury częściowe i końcowe na podstawie bezusterkowych protokołów odbioru płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień i przedłożą aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. spełniają wszystkie warunki i wymagania określone SIWZ i art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę na zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic o wartości netto minimum 50.000 PLN każda i złożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług o treści podobnej do niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności. 4. udzielą 36 miesięcznej gwarancji w dniu bezusterkowego odbioru końcowego i dołączą wzór dokumentu gwarancyjnego dołączony do oferty. 5.wystawią faktury częściowe i końcowe na podstawie bezusterkowych protokołów odbioru płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zaakceptują powyższe warunki na Formularzu ofertowym. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2. wypełniony Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 oraz Formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a 3. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi wykonania i montażu tablic informacyjnych na wykonanie i montaż tablic informacyjnych o wartości netto nie mniejszej niż 50 000 PLN o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonane należycie; 5. wykaz usług/prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 (w przypadku powierzenia podwykonawcom części usług); 6. dołączony wzór dokumentu gwarancyjnego; 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009r., Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki realizacji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach