Przetargi.pl
Wykonanie i montaż na terenie miasta Zakopane multimedialnych ławek kamiennych zgodnie z projektem Zamawiającego, dedykowanych słynnym postaciom związanym z historią i kulturą Zakopanego w ramach realizacji zadania nr 1/WK/2018 „Popularyzacja Zakopiańskiego Dziedzictwa Kulturowego- wykonanie kamiennych ławeczek multimedialnych w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż na terenie miasta Zakopane multimedialnych ławek kamiennych zgodnie z projektem Zamawiającego, dedykowanych słynnym postaciom związanym z historią i kulturą Zakopanego w ramach realizacji zadania nr 1/WK/2018 „Popularyzacja Zakopiańskiego Dziedzictwa Kulturowego- wykonanie kamiennych ławeczek multimedialnych w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż na terenie miasta Zakopane multimedialnych ławek kamiennych zgodnie z projektem Zamawiającego, dedykowanych słynnym postaciom związanym z historią i kulturą Zakopanego w ramach realizacji zadania nr 1/WK/2018 „Popularyzacja Zakopiańskiego Dziedzictwa Kulturowego- wykonanie kamiennych ławeczek multimedialnych w Zakopanem”, w następujących lokalizacjach: - ul. Kościuszki, Zakopane, przed Urzędem Miasta - BARTŁOMIEJ OBROCHTA - ul. Guty, Zakopane – JAN KASPROWICZ - Park Miejski, Zakopane – STANISŁAW IGNACY WITKIEWICZ - Skwer Rotmistrza Pileckiego, Zakopane – KAROL SZYMANOWSKI - Przewodników Tatrzańskich, Zakopane – MIECZYSŁAW KARŁOWICZ -Górna Rówień Krupowa, Zakopane (na terenie wpisanym do wojewódzkiego rejestru konserwatora zabytków)– MUZYKA GÓRALSKA -ul. Bronisława Czecha/ Piłsudskiego, Zakopane – MUZYKA GÓRALSKA -ul. Kasprusie 27 „Czerwony Dwór” Zakopane (na terenie wpisanym do wojewódzkiego rejestru konserwatora zabytków) –WACŁAW GEIGER/ IGNACY JAN PADEREWSKI -ul. Piłsudskiego, Zakopane – KORNEL MAKUSZYŃSKI Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pod nazwą „ Popularyzacja zakopiańskiego dziedzictwa kulturowego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Prace polegające na : 1) wykonaniu wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki oraz wszelkich robót ziemnych z wywozem nadmiaru urobku z terenu budowy. 2) wykonaniu wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń zabezpieczających teren budowy, tablici oznakowania terenu budowy), 3) wykonaniu niezbędnych robót ziemnych oraz fundamentu, 4) wykonaniu i montażu obiektów małej architektury: ławek multimedialnych, 5) wykonaniu zasilania elektrycznego wraz z niezbędnymi przekopami, urządzeniami, skrzynkami rozdzielczymi, zabezpieczeniami, itp. 6) montażu i instalacja urządzeń systemu nagłośnienia ławek multimedialnych, 7) uzupełnieniu i odtworzeniu ziemi urodzajnej w miejscu po przeprowadzeniu robót ziemnych oraz miejscach zniszczonych na skutek prowadzonych robót, 8) uzupełnieniu i odtworzeniu nawierzchni utwardzonych w miejscach prowadzonych robót. 9) przeprowadzeniu rozruchu technologicznego oraz uruchomienie zamontowanych urządzeń i instalacji wraz z dokonaniem instruktażu. 2.Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. 3.Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. 4.Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa otrzyma od Zamawiającego w skali 1:1 model przestrzenny podpór(baranów), służący jako wzór do wykonania podpór w materiale kamiennym. 5.Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa otrzyma od Zamawiającego elektroniczne pliki z matrycą wzorów oparć ławek, które będą niezbędne przy wykonaniu dekoracji oparć kamiennych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów (nie dotyczy siedziska i oparcia ławki) i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określają zapisy umowy Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa w terminie 5 dni od daty jej podpisania zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu wykonywania robot i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w harmonogramie uwzględnił prowadzenie robot tak, aby zakończyć roboty w wymaganym terminie oraz tak aby nie stwarzać podczas wykonywania robot budowlanych nadmiernych ograniczeń i utrudnień na terenie miasta. 3.2.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia 3.3.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót : 1)wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki oraz wszelkich robót ziemnych z wywozem nadmiaru urobku z terenu budowy., 2)wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń zabezpieczających teren budowy, tablic i oznakowania terenu budowy), 3) niezbędnych robót ziemnych oraz fundamentu, 4)wykonaniu i montażu obiektów małej architektury: ławek multimedialnych. 5)wykonaniu zasilania elektrycznego wraz z niezbędnymi przekopami, urządzeniami, skrzynkami rozdzielczymi, zabezpieczeniami, itp. 6)montażu i instalacja urządzeń systemu nagłośnienia ławek multimedialnych, 7)uzupełnieniu i odtworzeniu ziemi urodzajnej w miejscu po przeprowadzeniu robót ziemnych oraz miejscach zniszczonych na skutek prowadzonych robót, 8)uzupełnieniu i odtworzeniu nawierzchni utwardzonych w miejscach prowadzonych robót. 3.3.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane przez zamawiającego z poniżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3. czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.3.3.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3. czynności. 3.3.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.3 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców. 3.4.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składa się dokumentacja techniczna: -Projekt wykonawczy -STWiOR -Przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4.Wykonawca ma do oferty załączyć wycenioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych wypełniając wzór dołączony do siwz. Suma wartość robót wykazana w tabeli musi odpowiadać cenie oferty. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy do oferty TER zostanie odrzucona . Wypełniona tabela będzie załącznikiem do umowy i będzie służyła do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach