Przetargi.pl
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 9 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-25/2015)

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3317777 , fax. 022 3317776
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1 1
    02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3317777, fax. 022 3317776
    REGON: 01036167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 9 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-25/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części , tj.: 1) część nr 1 - korekta, druk i dystrybucja ulotki /Kiedy powinno się proponować test na HIV?/, w liczbie mini-mum 30 000 sztuk; 2) część nr 2 - korekta, druk i dystrybucja broszury /HIV/AIDS dla lekarzy rodzinnych/ - broszura, w liczbie minimum 40 000 sztuk; 3) część nr 3 - druk i dystrybucja broszury /Ujemny wynik testu na HIV - co dalej?/, w liczbie minimum 34 100 sztuk; 4) część nr 4 - druk i dystrybucja broszury /Dodatni wynik testu na HIV - co dalej?/, w liczbie minimum 1 500 sztuk; 5) część nr 5 - druk i dystrybucja broszury /To warto wiedzieć o HIV i AIDS/, w liczbie minimum 170 000 sztuk; 6) część nr 6 - druk i dystrybucja ulotki /Oddając krew ratujesz życie. Oddawaj ją odpowiedzialnie/, w liczbie minimum 110 400 sztuk; 7) część nr 7 - projekt graficzny druk i dystrybucja kalendarza książkowego tygodniowego na 2016 rok, w liczbie minimum 350 sztuk; 8) część nr 8 - korekta, druk i dystrybucja kalendarzyka książkowego tygodniowego na 2016 rok, w liczbie 1 000 sztuk. 9) część nr 9 - druk i dystrybucja formularzy /zalecenie wykonania badania/ oraz etykiet /numerków/, w liczbie odpowiednio 35 000 sztuk formularzy i 280 000 sztuk etykiet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 - 3 500,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 - 21 000,00 zł brutto; 3) w zakresie część nr 3 - 9 850,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 - 3 500,00 zł brutto; 5) w zakresie część nr 5 - 33 000,00 zł brutto; 6) w zakresie część nr 6 - 16 000,00 zł brutto; 7) w zakresie część nr 7 - 10 500,00 zł brutto; 8) w zakresie część nr 8 - 9 000,00 zł brutto; 9) w zakresie część nr 9 - 3 000,00 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej poniżej dla poszczególnych części zamówienia: część nr 1: 60,00 zł; część nr 2: 340,00 zł; część nr 3: 160,00 zł; część nr 4: 60,00 zł; część nr 5: 540,00 zł; część nr 6: 260,00 zł; część nr 7: 170,00 zł; część nr 8: 150,00 zł; część nr 9: 50,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty po-twierdzające jego wniesienie winny zostać dołączone do oferty. 4. W przypadku składania oferty w zakresie więcej niż jednej części zamówienia, w treści dokumentu potwierdzają-cego wniesienie wadium winny zostać wskazane części, których oferta dotyczy, a wartość wadium winna stanowić sumę kwot wadium określonych dla wszystkich tych części. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku ban-kowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach