Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3242666 , fax. 32 3242694
- Data zamieszczenia: 2014-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3242666, fax. 32 3242694
REGON: 00345536200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawę ulotek (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)w ramach realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie i dostawę ulotek (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)w ramach realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Ulotka - format A4 składane do A5, 148x210 mm po złożeniu, kolorowa, dwustronna 1000 1. Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od daty złożenia zamówienia. 2. Asortyment musi zapakowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego 79820000-8 Usługi związane z drukowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
Dodano: 2016-07-25 - Wydruk materiałów promocyjnych (paszporty, ulotki, naklejki, widokówki)
Dodano: 2016-06-10 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika
Dodano: 2016-02-01 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-06 - Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.20.2015.UG
Dodano: 2015-07-15 - Wydruk 140 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 70 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika.
Dodano: 2015-02-26 - Zadanie 1: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie miasta Rybnika. Zadanie 2: Wydruk materiału promocyjnego w ramach projektu Przebudowa ulicy Podmiejskiej (droga powiatowa) w Rybniku łącznej DW nr 920 (ulica Rudzka) z DK nr 78 (ulica Gliwicka) - etap I.
Dodano: 2014-11-26 - Wydruk 1000 egz. folderu pn. Inwestycje unijne w Rybniku, czyli miliard powodów aby być w UE.
Dodano: 2014-10-15 - WYDANIE PARTYTURY MUSICALU WRAZ Z PŁYTĄ CD AUDIO DLA INSTYTUTU MUZYKI WYDZIAŁU SZTUKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-09-22 - Obsługa drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżąca obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.44.2014.UG
Dodano: 2014-07-04