Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa 31 200 sztuk tablic rejestracyjnych, w tym wtórników wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień ich wykonania przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 717) oraz Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155 ze zm.) - według poniższego zestawienia: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 30 000 sztuk, 2) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe zmniejszone: 200 sztuk, 3) tablice rejestracyjne motocyklowe i motorowerowe: 1000 sztuk. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 34 ust. 5 ustawy, które będzie polegało na wykonaniu i sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych, w tym wtórników, w następujących ilościach: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 5 000 sztuk, 2) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe zmniejszone: 100 sztuk, 3) tablice rejestracyjne motocyklowe i motorowerowe: 200 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14721000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP SA, numer konta: 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą w terminie przewidzianym na składanie ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: a) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), b) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie odpadów (zużytych, wycofanych tablic rejestracyjnych) wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). W przypadku oferty wspólnej Zamawiający żąda, aby wymienionymi uprawnieniami wykazał się ten Wykonawca (lub Wykonawcy), który faktycznie będzie realizował tę część zamówienia, wobec której wymagane są w/w uprawnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 369 ze zm.), 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia dotyczącego tego podmiotu. Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku.
Dodano: 2019-11-29 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku.
Dodano: 2018-12-11 - wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2017-12-12