Przetargi.pl
Wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem (postępowanie prowadzone w dwóch częściach)

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    Chałubińskiego 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
    REGON: 36319036700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/infrastruktura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem (postępowanie prowadzone w dwóch częściach)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część I –wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych wraz z oznakowaniem tj.: 1) samozaciskowych opasek odblaskowych – Typ 1 – 6 000 szt., 2) samozaciskowych opasek odblaskowych – Typ 2 – 1 000 szt., 3) nalepek odblaskowych na rower, motocykl – 5 000 szt., 4) zawieszek odblaskowych twardych – 5 000 szt., 5) zestawów lampek rowerowych przód + tył w komplecie z uchwytami oraz bateriami – Typ 1 – 2 000 szt., 6) zestawów lampek rowerowych przód + tył w komplecie z uchwytami oraz bateriami – Typ 2 – 100 szt., 7) opasek odblaskowych na rzep – 4 000 szt., 8) szelek odblaskowych dla dzieci – 150 szt., 9) kamizelek odblaskowych dla dzieci – 500 szt., 10) naklejek odblaskowych – 250 szt. 2. Część II – wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych wraz z oznakowaniem tj.: 1) parasoli składanych automatycznie – 80 szt., 2) kubków – Typ 1 – 80 szt., 3) kubków - Typ 2 – 130 szt., 4) portfeli męskich – 85 szt., 5) portfeli damskich – 45 szt., 6) piór – 95 szt., 7) notesów magnetycznych – 200 szt., 8) toreb bawełnianych – 300 szt., 9) pokrowców na siodełko rowerowe – 250 szt., 10) torebek papierowych laminowanych A5 – 250 szt., 11) pendrive 2 GB – 150 szt., 12) pendrive 32 GB – 50 szt., 13) notatników A5 – 450 szt., 14) długopisów – Typ 1 – 320 szt., 15) teczek papierowych składanych – 220 szt., 16) długopisów - Typ 2 – 300 szt., 17) krawatów promocyjnych – 50 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć jedną ofertę na każdą ze wskazanych powyżej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 7.16 Oferta musi zawierać: w przypadku Części I: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5a do SIWZ; b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy w przypadku Części II: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5b do SIWZ; b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach