Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce oraz odbiór zużytych tablic do złomowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wyprodukowanie i dostarczenie Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych: a) samochodowych zwyczajnych (jedno i dwurzędowych) -36 000 sztuk, b) samochodowych tymczasowych (jedno i dwurzędowych) - 4000 sztuk, c) motorowerowych - 1000 sztuk, d) motorowerowych tymczasowych - 10 sztuk, e) ciągnikowo-motocyklowych - 1200 sztuk, f) ciągnikowo-motocyklowych tymczasowych - 10 sztuk g) indywidualnych samochodowych (jedno lub dwurzędowych) - 80 sztuk, h) indywidualnych ciągnikowo-motocyklowych - 6 sztuk, i) zabytkowych samochodowych (jedno lub dwurzędowych) - 40 sztuk, j) zabytkowych ciągnikowo-motocyklowych - 6 sztuk, k) samochodowych tymczasowych badawczych (jedno i dwurzędowych) - 10 sztuk Odbiór wszystkich zużytych tablic rejestracyjnych, zdanych Zamawiającemu i przeznaczonych do likwidacji oraz ich fizyczna kasacja, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2/.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1522 ), b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. (Dz.U.2012, poz. 585) w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, c) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( t. jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi d) a w przypadku zmiany lub uchylenia powołanych przepisów, zgodnie z aktualnymi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych. 3/.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 70 % ogólnej wartości zamówienia. 4/.Dostawa następować będzie partiami, według zamówień częściowych, sporządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi faksem lub emailem Wykonawcę o ilości i rodzaju tablic niezbędnych do dostarczenia w ramach danej dostawy częściowej. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego ( tj. Wieliczka ul. Dembowskiego 2) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. Każdy komplet tablic musi zostać zabezpieczony folią. 5/.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do likwidacji w terminie maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 6/.Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji /maksimum 60 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice, licząc od dnia wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach