Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 328 100 , fax. 913 178 900
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8
72010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 328 100, fax. 913 178 900 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2019-2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic zmniejszonych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2021 r., w następującym asortymencie: Szacunkowa ilość 1 Tablica samochodowa jednorzędowa - 25 000 kompletów 2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa - 400 kompletów 3 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona - 400 kompletów 4 Tablica do przyczep jednorzędowa - 800 sztuk 5 Tablica do przyczep dwurzędowa - 200 sztuk 6 Tablica motocyklowa - 1 500 sztuk 7 Tablica motorowerowa - 1 500 sztuk 2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 .Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 5. odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4) 6. oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2021-06-16 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2021-01-27 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2020-11-02 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych w Starostwie Powiatowym w Sławnie na lata 2020 – 2023
Dodano: 2020-01-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-31