Przetargi.pl
,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej"

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, foliowanych, samochodowych, motocyklowych, do przyczep oraz motorowerowych oraz ich wtórników dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w/w wydziału w Mszanie Dolnej. 2. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale 3 i w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355), jak również Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1751). 3. Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w następujący sposób: 1) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne – 10 350 kpl., 2) Samochodowe jednorzędowe indywidualne – 25 kpl., 3) Samorządowe jednorzędowe zabytkowe – 2 kpl., 4) Samorządowe jednorzędowe tymczasowe – 100 kpl., 5) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 40 kpl., 6) Samochodowe jednorzędowe zmniejszone tymczasowe – 5 kpl., 7) Samochodowe dwurzędowe zwyczajne – 100 kpl., 8) Samochodowe dwurzędowe indywidualne – 2 kpl., 9) Samochodowe dwurzędowe zabytkowe – 2 kpl., 10) Samochodowe jednorzędowe zwyczajne (przyczepy) – 800 szt., 11) Motocyklowe zwyczajne – 999 szt., 12) Motocyklowe indywidualne – 2 szt., 13) Motocyklowe zabytkowe – 2 szt., 14) Motocyklowe tymczasowe – 1 szt., 15) Motorowerowe zwyczajne – 299 szt., 16) Motorowerowe tymczasowe – 1 szt., 17) Wtórnik tablicy motorowerowej – 10 szt., 18) Wtórnik tablicy motocyklowej – 10 szt., 19) Wtórnik tablicy samochodowej (szt.) – 100 szt., 20) Wtórnik tablic samochodowych (kpl.) – 150 kpl. 4. Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. 5. Złożone zamówienia nie muszą obejmować wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych powyżej. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki, które powinny spełniać oferowane tablice określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355). 7. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. 8. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem, zarysowaniem tj. każdy komplet ma być zapakowany w worek foliowy. 9. Dostawy będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty – pkt 3 (Kryterium oceny ofert) od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. 10. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11. Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. 12. Wykonawca oświadcza, iż użyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami. 13. Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy. 14. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny tablic pozostaną bez zmian. 15. Stosownie do treści art. 75 a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990) tablice rejestracyjne produkować może, po uzyskaniu zaświadczenia Marszałka Województwa, przedsiębiorca, który spełnia następujące wymagania: 1) posiada możliwości techniczne gwarantujące wykonywanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi; warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych; 2) posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 3) nie jest podmiotem, w stosunku do którego wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne; 4) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, 5) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom – dotyczy osoby fizycznej lub członków organów osoby prawnej. 16. Za przedsiębiorcę produkującego tablice rejestracyjne, o którym mowa w ust. 3, uważa się jednostkę: 1) produkującą tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi; 2) produkującą tablice rejestracyjne bez wytłoczonych numerów rejestracyjnych; 3) tłoczącą numery rejestracyjne; 4) produkującą lub sprowadzającą z zagranicy materiały mające szczególne znaczenie do produkcji tablic rejestracyjnych; 5) przetwarzającą materiały mające szczególne znaczenie do produkcji tablic rejestracyjnych. 17. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wysokości 60 miesięcy, liczonych od dnia zapłaty faktury dołączonej do danej partii tablic rejestracyjnych dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Ostateczną długość okresu gwarancji określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 poz. 1990) lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie poprzednich przepisów w/w ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu, wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach