Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa replik mundurów historycznych do wystawy stałej w Muzeum Twierdzy Toruń – drugie postępowanie

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.muzeum.toprun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa replik mundurów historycznych do wystawy stałej w Muzeum Twierdzy Toruń – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie 21 replik mundurów, zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, - dostawa do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Torunia. Mundury należy wykonać z materiałów nowych, określonych w załączniku nr 1, zgodnie ze wzorami określonymi w Szczegółowej specyfikacji. Istotne jest dokładne skopiowanie wskazanych wzorów przy użyciu współcześnie produkowanych materiałów. Mundury powinny być wykonane starannie, w sposób umożliwiający ich ekspozycję oraz noszenie przez animatorów w ramach działań edukacyjnych. Materiały i galanterię dobiera Wykonawca; powinny być maksymalnie zbliżone do oryginalnych. Dostawa zamówienia – na adres siedziby Zamawiającego – Ratusz Staromiejski, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Toruń. Zamawiający wskaże inne miejsce dostawy maksymalnie na 3 dni przed ustalonym terminem odbioru – częściowego i końcowego. W przypadku braku takiego wskazania obowiązuje dostawa na adres siedziby Zamawiającego. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać zabezpieczające przez zabrudzeniem lub uszkodzeniem mechanicznym pokrowce, w przypadku butów wymagane jest dostarczenie ich w kartonach, w przypadku odzieży łącznie z pokrowcami powinny być wieszaki. Pozostałe, nie na stałe związane z odzieżą elementy galanterii, powinny być opakowane odrębnie, w celu zabezpieczenia przez zabrudzeniem i zniszczeniem. Wszystkie opakowania powinny być opisane. Sposób opisu należy ustalić wcześniej z Zamawiającym. Dostawa może odbywać się sukcesywnie maksymalnie raz w miesiącu. Wykonawca zgłaszając gotowość do dokonania odbioru częściowego zobowiązany jest do dostawy przynajmniej 3 pełnych kompletów umundurowania, zgodnie z opisem w punktach zamieszczonych w załączniku nr 1 (nie jest wymagane zachowanie kolejności punktów). Zamawiający będzie dokonywał odbiorów częściowych. W przypadku stwierdzonych usterek w przedmiocie zamówienia, zwrócony zostanie cały komplet. Odbiór końcowy zamówienia odbędzie się zgodnie z zasadami określonymi u ppkt. 3.2.7. Potwierdzeniem wszystkich czynności odbiorczych będzie pisemny protokół podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Szczegółowe zasady dokonywania odbiorów są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych jego zdaniem działań w celu wykonania zamówienia oraz poniesienia związanych z tym kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 62 1160 2202 0000 0000 6090 1138. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń), przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę (którego oferta została najwyżej oceniona) okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów (art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. pełnomocnictwo dla wykonawcy uprawnionego do reprezentacji (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); 4. wypełniony formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 3; 5. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach