Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych

INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 01-224 Warszawa, ul. Marcina Kasprzaka 44/52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223433069 , fax. 223433333
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
    ul. Marcina Kasprzaka 44/52
    01-224 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223433069, fax. 223433333
    REGON: 000326049
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia dotyczy wykonania, z materiału własnego Wykonawcy, pułapek typu IBL-3 do odłowu owadówszkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pułapek typu IBL-3 do odłowu owadów szkodników leśnych, nawskazywany przez Zamawiającego adres, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówieniewyniesie od 1000 do 2000 sztuk pułapek.IBL-3Pułapka IBL-3 jest montowana w sposób następujący. Polietylenowy „lejek” łączy się z trzema „paskami” za pomocą nitówzbitek, następnie łączy się go z pięcioma „doniczkami” z PE za pomocą dwunastu pasków. Do kartonu pakuje się także „haczyk” z PE, prosty drut gr. 0,8”, trzy zaczepy z drutu stalowego gr. 1”, butelkę z PE z wtopionym sitkiem z siatki mosiężnej(lub na życzenie bez sitka) i „daszek” z PE.Zamówione pułapki muszą zostać dostarczone do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającegow zamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, pootrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanymprzez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dlaZamówień nie przekraczających 100 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 100 sztuk.Część 2 zamówienia dotyczy wykonania, z dostarczonego przez Zamawiającego materiału, pułapek typu IBL-3 do odłowuowadów szkodników leśnych, i ich dostawa do Zamawiającego.1. Szczegółowe elementy przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie z powierzonego przez Zamawiającego materiału w postaci granulatupolietylenowego pułapek typu IBL-3 i ich sukcesywna dostawa na wskazany przez Zamawiającego adres. Zamówieniewyniesie od 2500 do 5000 sztuk pułapek.Zamawiający na podstawie protokołu przekazania dostarczy do Wykonawcy granulat polietylenowy wymagany dowykonania pułapek typu IBL-3. Wykonawca po każdorazowym zrealizowaniu Zamówienia przedstawia rozliczenierzeczywistego zużycia granulatu. Wzór dokumentu rozliczeniowego zostanie opracowany na etapie podpisywania umowy zWykonawcą.Przy założeniu że z 100 kg granulatu wytwarzanych jest 188 sztuk pułapek, Zamawiający dopuszcza 5% margines strat. Poprzekroczeniu wskazanego marginesu Zamawiający nie zaakceptuje protokół i wymagać będzie od Wykonawcyuzupełnienia brakującej ilości granulatu na koszt własny.2. Wysyłka zamówionych pułapekZamówione pułapki muszą być dostarczane do Zamawiającego lub innego odbiorcy wskazanego przez Zamawiającego wzamówieniu, zapakowane w kartony tekturowe. Zamawiający w tym celu będzie każdorazowo zamawiał kuriera, pootrzymaniu informacji o dacie, w której przedmiot danego zamówienia będzie gotowy do odbioru.Dostawa do siedziby Zamawiającego będzie wykonywana na koszt Wykonawcy. Dostaw poza siedzibę Zamawiającegobędą realizowane każdorazowo zgodnie z indywidulaną dyspozycją na koszt Zamawiającego.Przedmiot zamówienia będzie gotowy do odbioru lub wysyłki (w zależności od konkretnego zlecenia) w terminie wskazanymprzez Zamawiającego nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych od daty składania dyspozycji przez Zamawiającego dlaZamówień nie przekraczających 125 sztuk lub w terminie 14 -30 dniowym dla zamówień przekraczających 125 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach