Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
REGON: 36318962500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgm.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo MGMiŻŚ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logo resortu w ilościach i rodzajach wskazanych w SOPZ. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: Część I – wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych z logo Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w ilościach i rodzajach wskazanych w SOPZ; Część II – wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego worków żeglarskich o dwóch pojemnościach : min. 30 L – max. 40 L i min. 60 L – max. 80 L oraz kurtek żeglarskich (damskich oraz męskich) w różnych rozmiarach. Kurtki oraz worki będą posiadać logo ministerstwa wykonane metodą, która nie doprowadzi do utraty właściwości wiatroszczelnych oraz wodoszczelnych zamawianych produktów; Część III – wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego plecaków turystycznych pojemności : min. 25 L – max. 30 L. Plecaki będą posiadać logo ministerstwa wykonane metodą, która nie doprowadzi do utraty właściwości wodoszczelnych zamawianych produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1. SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2. SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2. oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3.1. SIWZ, 4. Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa namiotów promocyjnych
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
Dodano: 2024-01-22 - Dostawę artykułów promocyjnych (ERASMUS)
Dodano: 2024-01-14 - „Zakup gadżetów reklamowych” (8 Części)
Dodano: 2023-12-01 - Wykonanie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypem Budżetu Obywatelskiego i Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno – wystawienniczych.
Dodano: 2023-11-13 - „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych”
Dodano: 2023-11-09 - Zakup gadżetów na konferencję IGF PL
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa materiałów promocyjnych z logo CBA.
Dodano: 2023-10-23