Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni

Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestaw I: 1.Długopis-2000 szt. 2.Maskotka pompon-2000 szt. 3.Zestaw: długopis +pióro w etui-50 szt. 4.Zestaw: długopis +pióro w etui drewnianym-50 szt. Zestaw II: 1.Torba papierowa-1000 szt. 2.Papier firmowy-30 ryz. 3.Notes A6-2000 szt. 4.Zeszyt A4-500 szt. 5.Teczka skrzydłowa duża z rzepem-500 szt. Zestaw III: 1.Plakat-100 szt. 2.Ulotki-1000 szt. 3.Naklejki (9x5cm)-500 szt. Zestaw IV: 1.Koszulki-300 szt. 2.Torba ekologiczna bawełniana-500 szt. 3.Parasol-100 szt. Zestaw V: 1.Kubki-1000 szt. 2.Podstawka pod kubek-1000 szt. Zestaw VI: 1.Tabliczka informacyjna-10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej kwocie 1 013,00 zł (słownie złotych: tysiąc trzynaście) przelewem na konto Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I: 236 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści sześć). Część II: 228 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia osiem) Część III: 23 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy) Część IV: 322 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia dwa) Część V: 196 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt sześć) Część VI: 8 zł (słownie złotych: osiem) Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w SIWZ, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę (na każdą część) o charakterze i wielkości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 9 000 zł każda-dla części I; 9 000 zł każda-dla części II; 900 zł każda-dla części III; 13 000 zł każda-dla części IV; 8 000 zł każda-dla części V; 300 zł każda-dla części VI. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp, Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw (minimum jedna na każdą część) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część zamówienia wykaz powinien odnosić się do tej części, której oferta dotyczy. 5)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 6)Dowód wpłaty wadium. 7)Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 8)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 4, ze szczególnym uwzględnieniem technik wykonania i materiałów, z jakich będą wykonane materiały reklamowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonanych materiałów reklamowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach