Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2018-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 210966680 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa broszur informacyjnych dotyczących projektów dofinansowanych ze środków ZIT MOF GW w ramach RPO-Lubuskie 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia polegającego na wykonaniu i dostarczeniu broszur informacyjnych dotyczących projektów realizowanych ze środków ZIT MOF GW w ramach RPO-Lubuskie 2020. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania broszur informacyjnych o następujących parametrach technicznych : - liczba stron jednego egzemplarza 32 + 4 - liczba egzemplarzy 1500 sztuk, - format 210 x 210 mm, - okładka : kreda 350 g, - okładka – uszlachetnienie : folia aksamitna (typu soft touch) 1 +0, - środek - kreda 170 g, - środek – strony w formie przekładek z indeksami zmieniającymi kolor na skraju od barw jasnych do barw ciemnych, - kolor 4+4, - oprawa szyta. W cenę przedmiotu zamówienia Wykonawca wliczy także : - opracowanie layoutu broszury (do akceptacji przez Zamawiającego ), - opracowanie broszury w zakresie graficznym i edytorskim na podstawie tekstu otrzymanego od Zamawiającego w wersji elektronicznej (plik Word) oraz zdjęć do zastosowania w miejscach oznaczonych przez Zamawiającego, - przygotowanie piktogramów i grafik (odzwierciedlających elementy zawarte w załączniku, który zostanie przesłany wraz z tekstem przez Zamawiającego) i ujęcie ich w projekcie graficznym w miejscu ustalonym z Zamawiającym, - łamanie tekstu, - skład, - przygotowanie do druku, - zastosowanie w broszurze logotypów wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami technicznymi ujętymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. - wydruk i dostarczenie pod wskazany adres. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 w do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie, skład oraz druk katalogu lubuskich przedsiębiorców MŚP (wystawców) na pięć imprez targowych realizowanych w kraju i za granicą.”
Dodano: 2019-09-11 - „Opracowanie, skład oraz druk katalogu lubuskich przedsiębiorców MŚP (wystawców) na pięć imprez targowych realizowanych w kraju i za granicą.”
Dodano: 2019-08-22 - Druk tygodnika pod nazwą „Tygodnik Krąg”.
Dodano: 2019-04-19 - Wykonanie i dostawa specjalistycznych druków.
Dodano: 2018-10-31 - Druk tygodnika pod nazwą „Tygodnik Krąg”.
Dodano: 2018-05-11 - „Opracowanie, skład oraz druk katalogu lubuskich przedsiębiorców MŚP (wystawców) na siedem imprez targowych realizowanych w kraju i za granicą”.
Dodano: 2018-01-03 - Wykonanie i dostawa specjalistycznych druków.
Dodano: 2017-10-30 - Przygotowanie merytoryczne i graficzne oraz druk i dostarczenie przewodnika po atrakcjach województwa lubuskiego
Dodano: 2017-10-11