Powiat Suski ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
ul. Kościelna 5 b
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
REGON: 07218167500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b wg poniższego zestawienia: - tablice samochodowe jednorzędowe (samochody/ przyczepy/ samochodowy inny) w ilości 15 000 sztuk, - tablice samochodowe dwurzędowe (samochody/ przyczepy) w ilości 243 sztuk, - tablice samochodowe zmniejszone (samochody) w ilości 120 sztuk, - tablice motocyklowe (motocykle/ ciagniki rolnicze/ samochodowy inny) w ilości 650 sztuk, - tablice motorowerowe (motorowery) w ilości 400 sztuk, - wtórniki tablic / dodatkowe tablice samochodowe (wszystkie rodzaje) w ilości 200 sztuk. 2. Tablice dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w rozliczeniu rocznym w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych. 4. W zakresie zawartej umowy i w określonych przez oferenta cenach musi zawierać się również odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych wg obowiązujących przepisów wraz z protokołem przekazania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018 poz. 1990 z późn. zm..) tj.: musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzony przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 2) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Dodano: 2023-02-13 - Wykonanie, dostawa oraz montaż tabliczek w DS Alfa na terenie MS AGH oraz trzech budynków Kampusu AGH: A-0, A-4, U-2 - w ramach POWR.03.05.00-00-A076 - KC-zp.272-503/22
Dodano: 2022-12-09 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Dodano: 2020-12-15 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-26 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-17 - Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych na 2021 rok
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Dodano: 2020-11-12