Przetargi.pl
Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    Dworcowa 6
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. -, , fax. -
    REGON: -
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.bip.powiat.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego i mapy interaktywnej, - wykonanie inwentaryzacji dróg / ulic powiatowych powiatu Elbląskiego, - pozyskanie danych ewidencyjnych dla obiektów mostowych, - wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi, - wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg, - wykonanie map i wydruków, - pilotażowe wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej – 30 drzew, wraz z wprowadzeniem powyższych danych do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania poprzez pliki wymiany danych lub oprogramowania równoważnego udostępnionego nieodpłatnie Zamawiającemu. Dane podlegające aktualizacji wraz z ich geometrią będą wyeksportowane do plików SHP (zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (KRI) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie drogi / ulice powiatowe Powiatu Elbląskiego o łącznej szacunkowej długości 531,77 km. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia powinien zweryfikować ilości na podstawie pomiarów, oględzin i inwentaryzacji w terenie. Zmiany powstałe w wyniki weryfikacji nie stanowią podstawy do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że różnice między powyższymi danymi a danymi zweryfikowanymi nie przekraczają ogólnie 5% wskazanej wyżej długości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”. 2. Kod CPV: 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 3. Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Bank PKO BP S. A. Centrum Korporacyjne w Elblągu, numer rachunku: 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676 z adnotacją : wadium na „Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. Nr 7-10 sekretariatu. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach