Przetargi.pl
WYKONANIE FUTERAŁÓW DO ORDERÓW I ODZNACZEŃ, OKŁADEK ORAZ TUB DO AKTÓW MIANOWANIA DLA KANCELARII PREZYDENTA RP

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 952 863 , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    ul. Wiejska 10
    00902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 952 863, fax. 695-28-62
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Administracja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE FUTERAŁÓW DO ORDERÓW I ODZNACZEŃ, OKŁADEK ORAZ TUB DO AKTÓW MIANOWANIA DLA KANCELARII PREZYDENTA RP
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do obiektu Zamawiającego niżej wymienionych pozycji, wg następującego podziału na części: a) Część I – Futerały do orderów i odznaczeń  Futerał do pierwszych klas orderowych – skóra (novalite nr CL 11102) – 10 szt.;  Futerał do trzecich klas orderowych – płótno (novalite nr CL 11102) – 300 szt.;  Futerał do odznaczeń – płótno (novalite nr CL 11102) – 70 000 szt. b) Część II – Okładki  Okładki do nominacji formatu A4 – płótno (novalite nr CL 11102) – 5 500 szt.;  Okładki do legitymacji – płótno (novalite nr CL 11102) – 80 000 szt. c) Część III – Tuby do aktów mianowania  Tuba do aktów mianowania – płótno (novalite nr CL 11102) – 100 szt. 2 Zakres zamówienia – z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79971100-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach