Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.LUBUSKIE.PL
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie ekspertyzy pn. „Analiza sytuacji społeczno – ekonomicznej gmin województwa lubuskiego wraz z badaniem ich potrzeb rozwojowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie ekspertyzy pn. Analiza sytuacji społeczno – ekonomicznej gmin województwa lubuskiego wraz z badaniem ich potrzeb rozwojowych”. 2.Wykonawca do oferty zobowiązany jest do załączyć Koncepcję wraz z Harmonogramem prac, w sposób i formie określonej w SIWZ. Dokument nie podlega uzupełnieniu. W przypadku jego nie złożenia oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71620000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.Koncepcja wraz z Harmonogramem prac, w sposób i formie określonej w SIWZ. Dokument nie podlega uzupełnieniu. UWAGA: Niezłożenie wraz z ofertą Koncepcji wraz Harmonogramem prac lub złożenie Koncepcji z Harmonogramem prac bez wymaganych elementów będzie skutkowało odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Pisemne zobowiązanie (zał. nr 7 do SIWZ) – jeśli dotyczy. 5.Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną