Przetargi.pl
Wykonanie ekspertyz wraz z instrukcjami dotyczącymi zamknięcia dwóch składowisk odpadów

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717769643 , fax. +48717769141
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717769643, fax. +48717769141
    REGON: 931950382
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ekspertyz wraz z instrukcjami dotyczącymi zamknięcia dwóch składowisk odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz wraz z instrukcjami dotyczącymi zamknięcia dwóch składowisk odpadów z podziałem na dwa zadania (części): 1.1) Wykonanie ekspertyzy wraz z instrukcją dotyczącą zamknięcia składowiska odpadów w Jelczu-Laskowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy (oraz załącznikach do wzoru umowy) stanowiącym załącznik nr 7.1 do SIWZ. 1.2) Wykonanie ekspertyzy wraz z instrukcją dotyczącą zamknięcia składowiska odpadów w Jeleniej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy (oraz załącznikach do wzoru umowy) stanowiącym załącznik nr 7.2 do SIWZ. 2. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedno dowolnie wybrane zadanie lub oba zadania. 3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72316000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Zadanie 1 (część 1) - 1.800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); Zadanie 2 (część 2) - 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); 2. W przypadku, kiedy Wykonawca złoży ofertę na dwa zadania i zabezpieczy ją wadium w skumulowanej kwocie, a kwota ta nie będzie odpowiadała sumie kwot określonych dla poszczególnych zadań wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp ze względu na brak możliwości ustalenia, które z zadań zostało zabezpieczone wadium w niższej wysokości aniżeli wymagana przez Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Szczegółowe informacje dot. wadium zostały określone w rozdziale VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach