Przetargi.pl
Wykonanie dźwigu osobowego dla obsługi osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16 wraz z adaptacją budynku umożliwiającą osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie – dostosowanie funkcji budynku do potrzeb administracyjno –biurowych i obsługi osób niepełnosprawnych

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dźwigu osobowego dla obsługi osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16 wraz z adaptacją budynku umożliwiającą osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie – dostosowanie funkcji budynku do potrzeb administracyjno –biurowych i obsługi osób niepełnosprawnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dźwigu osobowego dla obsługi osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: „ Przebudowa pomieszczeń Starostwa Powiatowego przy ul. Wojska Polskiego 16 wraz z adaptacją budynku umożliwiającą osobom niepełnosprawnym poruszanie się i komunikowanie – dostosowanie funkcji budynku do potrzeb administracyjno –biurowych i obsługi osób niepełnosprawnych Projekt współfinansowany ze środków PFRON w ramach realizacji „Programu wyrównywania różnic między regionami III” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Zakres robót obejmuje: wbudowanie szybu dźwigu ( 630 kg ) dla obsługi osób niepełnosprawnych z przystosowaniem części pomieszczeń ( pokój przyjęć, toalety ) dla osób niepełnosprawnych. Kolejność prac:  rozkucie istniejącej posadzki w miejscu wbudowania szybu dźwigu,  wykopy do głębokości ok. 1,0 m,  wykonanie zagęszczonego podłoża pod podszybie dźwigu,  wymurowanie szybu do poziomu stropu nad parterem z betonowaniem wieńców,  wykucie w stropie nad parterem otworu w świetle wewnętrznym szybu,  wymurowanie szybu do poziomu stropu nad piętrem z betonowaniem wieńców,  montaż dźwigu osobowego,  wymiana części drzwi,  przebudowa części pomieszczeń ( wydzielenie nowego pomieszczenia dla serwerowni i toalet). 2.2. Cel i zakres prac obejmuje:  montaż dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym z poziomu holu wejściowego (wejście boczne do Urzędu ) na poziomy parteru i piętra,  przeniesienie serwerowni komputerowej,  przystosowanie pomieszczenia na piętrze do obsługi osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie istniejących drzwi w napęd dla drzwi rozwieranych umożliwiających automatyczne otwieranie drzwi przyciskiem na ścianie z możliwością przywołania pracownika poprzez umieszczoną na ścianie kasetę przywołań,  przystosowanie toalety w pobliżu dźwigu do korzystania z niej przez osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich ( poprzez wydzielenie z męskiej toalety osobnego pomieszczenia dla niepełnosprawnych),  wyposażenie drzwi prowadzących ze schodów do pomieszczeń Urzędu na parterze w napęd umożliwiający automatyczne otwieranie drzwi przyciskiem przez osobę na wózku inwalidzkim,  wyposażenie drzwi wejściowych w napędy dla drzwi rozwieranych umożliwiające automatyczne otwieranie drzwi przyciskiem przez osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich. UWAGA: Całość prac należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych.  Użyte materiały i urządzenia muszą posiadać niezbędne ważne atesty dopuszczenia do stosowania w Polsce.  Po zakończeniu robót objętych niniejszym opracowaniem ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę oraz sufity podwieszane.  Przed przystąpieniem do realizacji prac budowlanych, demontażowych i montażowych należy uzgodnić termin wejścia z Bankiem Millennium oraz wydziałem komunikacji;  Prace prowadzone w pobliżu pomieszczeń Banku oraz pomieszczeń wydziału komunikacji należy prowadzić poza godzinami pracy; DANE OGÓLNE: Na terenie planowanej inwestycji występuje następujące uzbrojenie: istniejąca sieć wodno-kanalizacyjna istniejąca sieć telekomunikacyjna, istniejąca sieć energetyczna NN, - istniejąca sieć gazowa Istniejący budynek Starostwa Powiatowego zlokalizowany na dz. nr 93/40 przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim jest to obiekt podpiwniczony o 4 kondygnacjach nadziemnych, o konstrukcji murowanej. W istniejącym budynku mieści się urząd Starostwa Powiatu Gdańskiego, pogotowie ratunkowe, Bank oraz 8 lokali usługowych. Budynek wyposażony jest w instalacje c.o. wodno-kanalizacyjną, c.w.u. z cyrkulacją i wody ppoż. Ciepło na potrzeby zasilenia instalacji c.o. i c.w.u. dostarczane jest poprzez istniejący węzeł cieplny z miejskiej sieci ciepłowniczej. Zaopatrzenie w wodę na cele bytowo-gospodarcze i p.poż. obiektu na dz. nr 93/40 z istniejącej sieci wodociągowej ØA150 zlokalizowanej w ciągu ul. Wojska Polskiego (dz. nr 5) poprzez istniejące przyłącze ØA80. Natomiast odprowadzenie ścieków sanitarnych i wód opadowych do istniejącej Sieci kanalizacyjnej Budynek znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej. 2.3. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę (z uwzględnieniem warunków płatności) i dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę Starostwa po godzinach urzędowania Starostwa oraz w dni wolne od pracy tj.: a) od poniedziałku do czwartku bez środy od godziny 1600 do 700 b) w środę od godziny 1700 do 700 c) od piątku od godziny 1600 do poniedziałku do godziny 700 d) prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące hałas, - prace powodujące drgania, - prace powodujące zapylenie - inne prace powodujące zakłócenia pracy Urzędu, Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę Starostwa należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności:  opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej,  zaplecza socjalno-magazynowego,  zamontowania rękawa do transportu gruzu ,  uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: 4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się:  Projekt architektoniczno–budowlany dla wykonania szybu windowego  Projekt instalacji elektrycznych dla wykonania szybu windowego  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;  Przedmiar ; 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: - wykonywaniem robót ogólnobudowlanych ( w tym między innymi murarskich; tynkarskich betoniarskich, malarskich oraz montaż windy ); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach