Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
REGON: 015891289 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie drenażu wokół nowej części Szkoły w Zalesiu Górnym - etap 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Zamówienia (tożsamym z Przedmiotem Umowy) jest: Wykonanie drenażu wokół nowej części szkoły w Zalesiu Górnym – etap 1 2. Celem Zamówienia jest:Zabezpieczenie nowej części Szkoły podstawowej w Zalesiu Górnym przy ul. Sarenki 20 gm. Piaseczno przed penetracją wód gruntowych.Obejmie wykonanie studni odwadniającej , lokalne naprawy izolacji przeciwwilgociowej, hydrofobizację muru oraz wykonanie izolacji poziomej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejd) zdolności technicznej lub zawodowejd.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykonawcy wykażą, że wykonali (tj. zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie- co najmniej jedno zadanie obejmujące swoim zakresem wykonanie prac związanych z osuszaniem i zabezpieczaniem przeciwwilgociowym murów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł bruttopotwierdzonych, referencją, poświadczeniem inwestora lub protokołami odbioru końcowego, wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane należycie.co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZPowyższe winno być przedstawione w formie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;d.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże,Udokumentowanie przygotowania zawodowego kadry technicznej (posiadanie uprawnień budowlanych lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich wydanych obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2017.1332; z potwierdzeniami przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa lub odpowiednio Izby Architektów) - w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia tj. instalacyjnej sanitarnej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami.Wymagane jest udokumentowanie pełnienia przez:Kierownika robót sanitarnych (posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji I urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub konstrukcyjno - budowlanej ) - pełnienia funkcji / doświadczenia na stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót minimum 2 lata od momentu uzyskania uprawnieńZamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał nabyte doświadczenie osób wymaganych w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i ich doświadczeniuWykaz osób, skierowanych przez wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
Dodano: 2024-05-09 - SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
Dodano: 2024-05-09 - "Wykonanie robót budowlanych polegających na „Wykonaniu zasilenia rozdzielnicy RG-W i siłowni telekomunikacyjnej w okolicy Stajni z wiatą na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem w ramach zadania pn. Remont hali basenowej przy Zespole Szkół w Miętnem oraz sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Garwolinie.
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
Dodano: 2024-05-08 - „Rozbiórka i budowa wiaduktu na ulicy Warszawskiej w Siedlcach” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna – etap II
Dodano: 2024-05-07 - „Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku – etap II”
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06