Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15950 Białystok, ul. Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2016-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
ul. Słonimska 1
15950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
REGON: 51500000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i zamontowanie na wskazanych przystankach komunikacji miejskiej 20 szt. plansz informacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i zamontowanie na wskazanych przystankach komunikacji miejskiej 20 szt. plansz informacyjnych według dokumentacji stanowiącej załączniki nr 5, 6 i 7 do SWIZ. 2.Treść informacji do ekspozycji na planszach obejmuje: 1)logo BKM – naklejki, 2)nr przystanku – cyfry wycięte z folii samoprzylepnej i naklejone na planszy z aluminiowej płaty kompozytowej o wysokiej sztywności i odpornej na zmiany temperatur (składającej się z dwóch warstw aluminiowych okładzin oraz rdzenia polietylenowego) typu „dibond” lub równoważnej, 3)nazwa ulicy – litery wycięte z folii samoprzylepnej i naklejone na planszy z aluminiowej płaty kompozytowej o wysokiej sztywności i odpornej na zmiany temperatur (składającej się z dwóch warstw aluminiowych okładzin oraz rdzenia polietylenowego) typu „dibond” lub równoważnej, 4)nazwa przystanku - litery wycięte z folii samoprzylepnej i naklejone na planszy z aluminiowej płaty kompozytowej o wysokiej sztywności i odpornej na zmiany temperatur (składającej się z dwóch warstw aluminiowych okładzin oraz rdzenia polietylenowego) typu „dibond” lub równoważnej, 5)numery obsługiwanych linii – wykonane na ekranach z PCV. 3.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz wymienione elementy na min. okres 3 lat. Okres gwarancji należy wskazać w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ - i podlega on ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert wskazanymi w Rozdz. XIX SIWZ. Okres gwarancji wskazany w ofercie, będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru zleconych prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112110-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną