Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do biblioteki i czytelni Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90434 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6350033; 6350000 , fax. 042 6350034; 6350002
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
    ul. Piotrkowska 135
    90434 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6350033; 6350000, fax. 042 6350034; 6350002
    REGON: 47320748200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do biblioteki i czytelni Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do biblioteki i czytelni Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym: 2.1. Dokumentację projektową, 2.2. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 2.3. Przedmiary robót. 3. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pełnowartościowe, wolne od wad i praw osób trzecich. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone (wykonane) meble charakteryzowały się wysoką jakością wykonania i trwałością tzn. nie dopuszcza się jakichkolwiek ubytków, uszkodzeń, zabrudzeń, śladów kleju, różnic w wyglądzie powierzchni mebli danego typu, różnic w odcieniach mebli, mebli niestabilnych, chwiejnych, widocznych sposobów łączenia elementów mebli tj. śruby, spawy, nity, wkręty, zaślepki, otwory, kołki itp. 5. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów i rodzajów ryzyka związanych z towarem, aż do momentu, gdy zostanie on dostarczony do miejsca przeznaczenia, złożony i ustawiony. 6. Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. 7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji reprezentatywną próbkę materiałów, z których wykonane zostaną meble, wzorniki tkanin tapicerskich i dywanów, wzorniki materiałów, z których mają zostać wykonane dekoracje okienne oraz wzory opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 3 wzorów uchwytów do elementów meblowych. 9. Prowadzone w budynku prace budowlane oraz dostawa mebli muszą odbywać się z należytą starannością, tak by nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń np. ścian, posadzek itp. Wszelkie zabrudzenia i uszkodzenia w budynku powstałe wskutek wykonywania przedmiotu umowy zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. W związku z powyższym przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty. 11. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, a następnie do wykonania zamówienia. Termin na dokonanie wizji lokalnej wyznacza się na dzień 7 marca 2017 r. na godz. 10.00. 12. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży i uzyska akceptację Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem na: prace przygotowawcze, prace budowlane, wykonanie mebli, dostawę i prace montażowe. 13. Wykonawca kalkulując cenę oferty musi uwzględnić zabezpieczenie i wyniesienie mebli, zbiorów bibliotecznych, pozostałego wyposażenia oraz ponowne wniesienie zbiorów bibliotecznych po zakończonej dostawie nowych mebli. 14. Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, w pomieszczeniach sąsiadujących z salą konferencyjną i gabinetem Prezesa, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu prac, co z kolei wiązać się może z koniecznością pracy przemiennej z pracą Sądu oraz w dni wolne od pracy. Głównie dotyczy to prac uciążliwych dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje. 15. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia prowadzenia robót ma obowiązek sprzątnięcia miejsca pracy, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami) oraz przekazania w idealnej czystości pomieszczeń po zakończeniu w nich robót. 16. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 17. W razie konieczności Wykonawca dokona naniesień powykonawczych na dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego. 18. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem „równoważnych” materiałów, urządzeń i elementów, innych niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 19. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 20. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty, foldery, karty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych oraz charakterystyki techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 23. Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 84 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr rachunku: NBP OO w Łodzi 17101013710009961391200000. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania Adm.VI-221/27/2017 na wykonanie, dostawę i montaż mebli stylowych do biblioteki i czytelni Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi. Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli środki finansowe znajdą się na rachunku Zamawiającego do dnia 13 marca 2017 r. do godz. 11.00. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 jt. ze zm.), należy złożyć w formie oryginału w kasie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi, ul. Piotrkowska 135 (pok. Nr 3, wejście od strony Alei Józewskiego). Z treści wyżej wymienionych dokumentów winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium: 7.1.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.3. Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach gdy: 8.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.2.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach