Przetargi.pl
Wykonanie dostaw do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO związanych z realizacją projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” z podziałem na 3 części zamówienia: Część I zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli; Część II zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD; Część III zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostaw do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO związanych z realizacją projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” z podziałem na 3 części zamówienia: Część I zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli; Część II zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD; Część III zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość części 3. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw związanych z realizacją projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” z podziałem na 3 części zamówienia: 1) Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” – I część; 2) Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” – II część; 3) Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” – III część. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części I zamówienia jest : Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części I zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Meble muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczone meble mają posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i mają być bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; b) wydanie kart gwarancyjnych; c) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; d) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części II zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części II - załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania, który ma być wolny od wad prawnych i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia będzie nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji niezbędnych oprogramowań. 5) Na dostarczone oprogramowania Wykonawca ma udzielić Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 1191 z późn zm.), chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. W ramach udzielonej licencji Zamawiającemu przysługuje prawo do aktualizacji oprogramowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie za licencje mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. 7) Jakość towaru będzie odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 8) Dostarczony przedmiot zamówienia ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i ma być bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 9) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE – np. na tabliczkach znamionowych), 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu „Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO” przedmiotem zamówienia w części III zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III - załącznik nr 17 do SIWZ. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być wolny od wad prawnych i ma pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia ma być nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 17 do SIWZ wskazano inaczej. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczony sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawce dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i jest bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE – np. na tabliczkach znamionowych); 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp.  nie mają na celu naruszenie  art.  29, art. 30, art. 7 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części I: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dla części II: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 7 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 8 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Dla części III: Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: 1) Załącznik nr 13 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, formularz specyfikacji cenowej, 2) Załącznik nr 14 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 14 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 15 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach