Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia ścian i stropów wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Parkowej 2 oficyna w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia ścian i stropów wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Parkowej 2 oficyna w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian i stropów wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Parkowej 2 oficyna w Szczecinie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Wymianę starych okien drewnianych na nowe a) Rozebranie podokienników wewnętrznych, b) Rozebranie parapetów zewnętrznych z blachy, c) Demontaż istniejących okien drewnianych, d) Montaż nowych okien, wykonanych z kształtowników PCV jednodzielnych, uchylno- rozwieranych, w kolorze białym, wraz z zamontowaniem w każdym oknie nawiewnika sterowanego ręcznie, umożliwiającego przepływ powietrza od 20 do 50m3/godz. e) Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, f) Montaż podokienników z płyt wiórowych laminowanych, g) Naprawa i uzupełnienie tynków ościeży, wykonanie obróbek tynkarskich, h) Pomalowanie ościeży farbą silikonową. 2) Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną a) Ułożenie na podłodze strychu izolacji z folii polietylenowej paroizolacyjnej, b) Montaż legarów drewnianych 8 x 20 cm, c) Ocieplenie z wełny mineralnej grub. 19cm, ułożonej pomiędzy belkami, d) Ułożenie podłogi z płyt OSB grub. 25mm. 3) Ocieplenie piwnic a) Oczyszczenie i zmycie sufitów piwnic, b) Zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym, c) Wykonanie izolacji termicznej sufitów piwnic poprzez przyklejenie z użyciem zaprawy klejowej płyt z wełny mineralnej lamelowej, grubości 12cm, d) Pomalowanie wykonanych izolacji farbą emulsyjną. 4) Ocieplenie ścian zewnętrznych a) Ustawienie rusztowań zewnętrznych rurowych i zamontowanie siatki zabezpieczającej oraz Wykonanie daszku ochronnego nad wejściem do budynku, b) Oczyszczenie i zmycie powierzchni ścian, c) Zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do termomodernizacji, d) Ułożenie warstwy ocieplenia z płyt styropianowych na kleju cokół – styropian ekstrudowany frezowany, ściany – styropian EPS 70-038, ocieplenie ościeży styropianem, e) Przyklejenie warstwy siatki z zbrojącej z włókna szklanego, f) Zamontowanie narożników ochronnych na narożach wypukłych i listwy startowej z kapinosem, g) Wykonanie warstwy tynku podkładowego i ułożenie wyprawy elewacyjnej z tynku cienkowarstwowego a na cokole budynku zastosować tynk mozaikowy, h) Pomalowanie elewacji farbą silikonową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, i) Obróbki blacharskie – parapety z blachy ocynkowanej, j) Montaż nowych rur spustowych z użyciem uchwytów dostosowanych do grubości izolacji, k) Ponowne zamocowanie zdemontowanych tablic informacyjnych. 5) Remont posadzek na balkonach a) Rozebranie betonowych posadzek i podłoży na balkonach b) Wykonanie podłoża pod izolację, c) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, d) Ułożenie płytek posadzkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości – 3.737 ,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset trzydzieści siedem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach