Przetargi.pl
Wykonanie czynności z zakresu ochrony własności intelektualnej dla rozwiązań opracowywanych na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czynności z zakresu ochrony własności intelektualnej dla rozwiązań opracowywanych na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie czynności z zakresu ochrony własności intelektualnej dla rozwiązań opracowywanych na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, polegających na świadczeniu usług w zakresie określonym poniżej: (a) Usługa opracowania dokumentacji zgłoszeniowej oraz obsługi zgłoszenia obejmująca przygotowanie dokumentacji na podstawie materiałów dostarczonych przez twórców, wstępne badanie pozwalające na ocenę szans uzyskania ochrony rozumiane jako rozeznanie w stanie techniki, które pozwoli wstępnie ocenić zdolność patentową wynalazku, dokonanie zgłoszenia w UPRP (Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej), korespondencję z UPRP, przekazywanie korespondencji z UPRP oraz zawiadamianie o opłatach. Opracowywanie dokumentacji może wymagać spotkania z twórcą w siedzibie Zamawiającego. (b) Usługa opracowania dokumentacji zgłoszeniowej na podstawie wstępnego opisu lub jako kontynuacja zgłoszeń wynalazków z tej samej grupy (chodzi o sytuację kontynuacji współpracy z jednym zespołem badawczym, który np. uzyskał kolejną pochodną z jednej grupy związków chemicznych dla których dokonano już wcześniej zgłoszenia patentowego i przygotowany uprzednio opis patentowy stanowić będzie ułatwienie w opracowaniu nowego) oraz obsługi zgłoszenia obejmującej przygotowanie dokumentacji, dokonanie zgłoszenia w UPRP, korespondencję z UPRP, przekazywanie korespondencji z UPRP oraz zawiadamianie o opłatach. Opracowywanie dokumentacji może wymagać spotkania z twórcą w siedzibie Zamawiającego. (c) Usługa obsługi zgłoszenia polegająca na przygotowaniu odwołania/odpowiedzi na postanowienie lub ponowne rozpatrzenie sprawy zakończonej decyzją, tzw. obrona zgłoszeń, w tym przygotowanie odpowiedzi na zarzuty UPRP dotyczące zgłoszonych rozwiązań (w tym zarzuty stawiane rozwiązaniom zgłaszanym wcześniej przez Zamawiającego). Obsługa zgłoszenia obejmuje także dokonywanie czynności związanych z uzyskaniem i z zachowaniem praw wyłącznych dla rozwiązań podlegających ochronie i przeciwdziałanie ich naruszeniu tj. występowanie jako pełnomocnik w postępowaniu przed UPRP, sądami i organami orzekającymi w sprawach własności przemysłowej, w których pełnomocnikiem jest rzecznik patentowy. (d) Usługa konsultacji dotyczących możliwości objęcia ochroną nowych projektów, konsultacje projektów planowanych do zgłoszeń w procedurach międzynarodowych, konsultacje w postępowaniu międzynarodowym. Usługa konsultacji obejmuje doradztwo i wsparcie przy przygotowaniu i składaniu wniosków o dofinansowanie ochrony z programów takich jak Patent Plus, w tym np. pomoc w przygotowaniu harmonogramu i kosztorysu, pomoc zainteresowanym pracownikom Zamawiającego w przeprowadzaniu badań patentowych w literaturze patentowej - przy nowo podejmowanych pracach badawczych, celem rozeznania i ustalania właściwego stanu techniki, pomoc pracownikom Zamawiającego w opracowywaniu umów z zakresu ochrony własności przemysłowej, umów licencyjnych, a także udział w rokowaniach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz współpraca przy realizacji tych umów. 2. Liczba przewidywanych zamówień/godzin odpowiednio dla danej usługi: (a) 12 (b) 12 (c) 12 (d) 48 h - odnosi się do liczby godzin konsultacji (wykraczających poza konieczne do realizacji zamówień, o których mowa w punktach (a), (b), (c)). 3. Zamawiający będzie samodzielnie wnosić opłaty urzędowe i nie należy ich uwzględniać w cenie oferty. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 niniejszego rozdziału Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 6 do Siwz). 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79120000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach