Przetargi.pl
„Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dla 5. wagonów osobowych serii C oraz Bi”

Parowozownia Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Fabryczna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 684191793
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parowozownia Wolsztyn
    Fabryczna 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 684191793
    REGON: 365338207
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.parowozowniawolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dla 5. wagonów osobowych serii C oraz Bi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności czwartego poziomu utrzymania (P4) dla trzech wagonów osobowych serii Bi o numerach 024 450, 026 683 i 026 711 oraz dla dwóch wagonów osobowych serii C o numerach 026 221 i 025 238 (zwanych dalej również pojazdami), wraz z: 1) malowaniem renowacyjnym i pokryciem powłoką antygraffiti całego pudła; 2) opracowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej; 3) udzieleniem gwarancji na pojazdy i dokumentację techniczną; 4) udzieleniem licencji na dokumentację techniczną. 2. Zamawiający wymaga, aby czynności P4 zostały wykonane zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania osobowych i towarowych wagonów historycznych serii Bi, BCi, BCy, C, Ci, Cy, Crx, Bhxz, Bhuxz, Bhixt, Sk, S, Ashx, Ahuxzt, Bwxz, Gmhx, Gmy, F, Dhxt, Oy, U-tx, Kdz, Kddsz, Km, Kdth, Kdsth, Kddt, R, Rh, Wddo, Wddt, Pddk31, Hhrs, Sdw, Skgz, Slmz, Tikkms-x, Uh, podsystem WAG-RETRO, zatwierdzoną Decyzją Prezesa UTK nr DBK-WUP.443.263.2016.BC z dnia 13.01.2017 r. (dalej DSU) i wymaganiami w niniejszej SIWZ. DSU znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający udostępni wybranemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy DSU, o której mowa w ust. 2, w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonał obligatoryjnie w każdym wagonie w ramach P4 malowanie renowacyjne całego pudła wraz z naniesieniem powłoki lakierniczej „antygraffiti”. Elementy podatne na korozję – zabezpieczyć antykorozyjnie. Malowanie – zgodne z dotychczasową kolorystyką (wymagania – karta UIC 842-5 i norma PN-EN 45545-2+A1:2015-12). 5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne dla stron postanowienia umowy. 6. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 7. Zamawiający żąda udzielenia gwarancji na każdy wagon po P4 oraz dokumentację techniczną na okres co najmniej 24 miesięcy, liczonej od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 8. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) demontaż elementów, podzespołów i zespołów z pojazdów; 2) czynności przewidziane w DSU dla podwozia; 3) czynności przewidziane w DSU dla nadwozia; 4) czynności przewidziane w DSU dla hamulca; 5) czynności przewidziane w DSU dla zestawów kołowych; 6) montaż zespołów, podzespołów i elementów w pojazdach. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ, Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, 2) Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie uwierzytelnionej notarialnie kopii, c)Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy zgodny z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach