Przetargi.pl
Wykonanie ciągu pieszo - jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150E w gminie Nowosolna

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6337191, 42 2050307 , fax. 426 329 311
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6337191, 42 2050307, fax. 426 329 311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ciągu pieszo - jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150E w gminie Nowosolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1150E na odcinku Byszewy – Boginia –Stare Skoszewy, polegającego na budowie dwóch odcinków ciągu pieszo – jezdnego długości odpowiednio: 3346 m oznaczonego w załączonej dokumentacji jako Etap I i długości 123 m (od km 3+800 do km 3+923) oznaczonego w załączonej dokumentacji jako Etap II (wg. dokumentacji projektowej pn. „Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150E, w gminie Nowosolna. (Budowa Ścieżki Rowerowej). Etap I od km 0 +000,0 do km 3 + 346,0. Etap II od km 3 + 346,0 do km 3 + 923,0.”) 1. Opis stanu istniejącego. Na przebudowywanym odcinku droga powiatowa nr 1150 E ma nawierzchnię bitumiczną, Nawierzchnia jezdni na odcinku od Byszew do końca etapu I ma szerokość 6,0 m a na odcinku na którym budowany będzie drugi odcinek chodnika (od km 3+823,0 do km 3+923,0) szerokość 5,5 m. Spadek poprzeczny drogi jest daszkowy, jedynie na łukach jednostronny. Istniejące rowy przydrożne i przepusty pod koroną drogi są zamulone. Przy drodze zlokalizowane są wiaty przystankowe. W pasie drogowym występują:  wodociąg z przyłączami,  gazociąg,  kable energetyczne,  kable teletechniczne. 2. Opis stanu projektowanego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje, wykonanie:  ścieżki rowerowej szerokości 2,0 m długości ok. 3345,00 m,  obustronnego chodnika, [od km 0+000,0 do 0+080,0 szerokości po 1,5 m i od km 3+823,0 do km 3+923,0 po stronie wschodniej szerokości 1,5 m a stronie zachodniej szerokości 2,0 m],  przestawienia wiat przystankowych,  zjazdów do posesji i na drogi gruntowe,  wydłużenia o 2,0 m przepustów pod koroną drogi (z odmuleniem),  wykonanie ścieków pochodnikowych (wpusty krawężnikowe z bocznym odpływem),  wykonanie zabezpieczenia kabli energetycznych i telekomunikacyjnych,  wykonanie barier ochronnych segmentowych „U – 12”,  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,  wycinka drzew z mechanicznym karczowaniem oczyszczeniem terenu i wywózką,  wprowadzenia docelowej organizacji ruchu. Przekroje konstrukcyjne: Nawierzchnia ścieżki rowerowej:  warstwa ścieralna nawierzchni z masy min. – bit. AC 8S (50/70), barwiona pigmentem czerwonym w ilości 5%, grub. 3 cm,  oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową (0,5 kg/m2),  podbudowa ze stabilizacji kruszywa cementem Rm = 2,5 MPa, grub. 15 cm,  warstwa odcinająca z piasku, grub. 20 cm,  istniejące podłoże gruntowe G2 zagęszczone do wskaźnika Is = 1,0. Nawierzchnia zjazdów (na szerokości ścieżki rowerowej):  warstwa ścieralna nawierzchni z masy min. – bit. AC 8S (50/70), barwiona pigmentem czerwonym w ilości 5%, grub. 3 cm,  oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową (0,7 kg/m2),  górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego (0 ÷ 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie, grub. 8 cm,  dolna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego (0 ÷ 31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie, grub. 15 cm,  warstwa odcinająca z piasku, grub. 15 cm,  istniejące podłoże gruntowe G2 zagęszczone do wskaźnika Is = 1,0. Zjazdy  warstwa ścieralna z kostki betonowej – 8 cm,  podsypka cementowo – piaskowa – 3 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm– 15 cm,  piasek – 10 cm. Pobocze  Destrukt – 10 cm. Chodnik  nawierzchnia z kostki brukowej betonowej , grubości 6 cm,  podsypka cementowo – piaskowa 1:4 grubości 3 cm,  podbudowa ze stabilizacji kruszywa cementem RM = 2,5 MPa, grubości 10 cm,  istniejące podłoże gruntowe G2 zagęszczone do wskaźnika Is = 0,98. 3. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. Prace związane z realizacją zadania. Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby), 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie, 3) obsługę geodezyjną, 4) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas trwania budowy w przypadku użycia sprzętu lub metod realizacji wymagających zabezpieczenia istniejącej w pasie drogowym infrastruktury. 4. Obowiązujące opracowania 1) Projekt wykonawczy „Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150 E, w gm. Nowosolna (Budowa ścieżki rowerowej), Etap I od km 0 + 000,0 do km 3 +346,0 Etap II od km 3 + 346,0 do km 3 + 923,0 (zał. nr 9 do SIWZ); 2) Projekt docelowej organizacji ruchu. „Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150 E, w gm. Nowosolna (Budowa ścieżki rowerowej), Etap I od km 0 + 000,0 do km 3 +346,0 Etap II od km 3 + 346,0 do km 3 + 923,0 (zał. nr 10 do SIWZ); 3) Inwentaryzacja drzew/ plan wyrębu „Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego przy drodze powiatowej nr 1150 E, w gm. Nowosolna (Budowa ścieżki rowerowej), Etap I od km 0 + 000,0 do km 3 +346,0 Etap II od km 3 + 346,0 do km 3 + 923,0 (zał. nr 11 do SIWZ); 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (zał. nr 15 do SIWZ) Załączone przedmiary robót (załącznik nr 14 do SIWZ) mają charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót. 5. Zalecenia dla wykonawców. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 6. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących roboty konstrukcyjne i bitumiczne, 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego, (kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy ustępów 1 ÷ 4 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający określa w przedmiotowym postępowaniu wysokość wadium w kwocie: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: PEKAO S.A. III Oddział w Łodzi nr 71 1240 3060 1111 0010 0515 4916 a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w kasie Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, VII piętro, pokój 704 albo załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5) Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 2 pkt 2-5 musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a oferta Wykonawca zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6) W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone przez Niego wadium (znak/numer sprawy). 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 5. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach