Przetargi.pl
Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy ZSO Nr 1 przy ulicy Kraszewskiego w Białej Podlaskiej.

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 083 3416177 , fax. 083 3437064
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 083 3416177, fax. 083 3437064
    REGON: 00052404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy ZSO Nr 1 przy ulicy Kraszewskiego w Białej Podlaskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Modernizacja istniejącego boiska do gier zespołowych obejmuje następujące elementy: a) roboty rozbiórkowe ( zdjęcie mączki ceglanej grubości ok. 8 cm na powierzchni 1036 m2), zdjęcie warstwy z mączki ceglanej należy wykonać w taki sposób aby nie uszkodzić warstw istniejącej podbudowy, b) wykonanie obramowania boiska z obrzeży trawnikowych (nowych) 8 x 30 cm- 130,0 m, c) wykonanie fundamentów i osadzenie tulei do w/w boisk., d) wykonanie podbudowy z tłucznia lub betonowej pod nawierzchnię poliuretanową, e) wykonanie nawierzchni o następującej charakterystyce: nawierzchnia poliuretan Conipur SP 13 mm na ET o gr. 20 mm wraz z namalowanymi liniami farbami poliuretanowymi, f) zakup, dostawa i montaż tulei do bramek aluminiowych do piłki ręcznej - kpl. 2, g) zakup, dostawa i montaż tulei do stojaków do tenisa - kpl 2, h) zakup, dostawa i montaż tulei do stojaków metalowych do koszykówki - kpl 2, i) zakup, dostawa i montaż tulei do stojaków do piłki siatkowej - kpl 1, j) zakup, dostawa i montaż tulei do słupków stalowych piłkochwytów /1 kpl (7 słupów), k) zakup, dostawa i ustawienie w gotowych otworach (tulejach)wraz z regulacją bramek aluminiowych do piłki ręcznej 3x2 m z siatką - szt 2, l) zakup, dostawa i montaż w gotowych otworach stojaków do tenisa + siatka - szt 2, ł) zakup, dostawa i montaż w gotowych otworach stojaków do siatkówki + siatka - szt 2, m) zakup, dostawa i montaż w gotowych otworach stojaków metalowych do koszykówki - szt 4, n) zakup, dostawa i montaż w gotowych otworach piłkochwytu( Siatki ochronne + słupy stalowe) 1 komplet o długości 30 m i wysokości 6m - 7 słupów - kpl 1, o) wyznaczenie linii boisk. Zakres przedmiotu zamówienia określają również : a) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania i kwota dotycząca wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Biała Podlaska: Bank Zachodni WBK SA nr rachunku 08 1500 1331 1213 3001 4919 0000 do dnia 22 lipca 2016 r. do godz. 12:00 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z oprocentowania rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach