Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
- Data zamieszczenia: 2021-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
Kasztanowa 31
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. +48447339253, fax. +48447339252
REGON: 59064846800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy zakres robót określa: 1) projekt umowy, 2) oferta Wykonawcy wraz z formularzem cenowym, 3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 2 do projektu umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem robót, a ilością wykonanych robót w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym, przy czym wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 8 ust. 5 umowy, z zastrzeżeniem przepisów § 1 ust. 8 umowy. 3. W ramach robót, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do: - usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów, odpady te stanowią własność Wykonawcy i koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę, - opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonywania robót, - wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektami organizacji ruchu na czas wykonywania robót, - wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, - zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych, - przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta w Piotrkowie Tryb. (97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Szkolna 28), - zabezpieczenia i oznakowania uszkodzeń nawierzchni zgłoszonych przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót. 4. Wszystkie roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę. 5. Materiały o których mowa w ust. 4, odpowiadać będą co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.: Dz. U 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią Załącznik Nr 2 do niniejszej umowy. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJACEGO W ZKARESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace przy realizacji zamówienia, tj.: operatorów urządzeń drogowych, kierowców osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności: - posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności; - posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Urządzenie Placu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-26 - ,,Urządzenie Palcu Różanego w miejscowości Marzenin"
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach”
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice – zamówienie uzupełniające do części VI przedmiotu zamówienia
Dodano: 2023-10-24 - Przebudowa nawierzchni ulic miejskich w Pabianicach będących w zarządzie Zamawiającego w 2023 roku
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Kamieńsk
Dodano: 2023-09-19 - Remont drogi gminnej w m. Karolew
Dodano: 2023-07-17 - Remont drogi gminnej w m. Patoki
Dodano: 2023-07-17 - Przebudowa drogi w miejscowości Chąśno Drugie i Błędów oraz remont drogi w m. Błędów
Dodano: 2023-07-05 - Utwardzenie części terenu w sąsiedztwie boiska do piłki plażowej oraz śladzie istniejącej wewnętrznej drogi komunikacyjnej tłuczniem kamiennym, oraz wykonanie dojść i utwardzeń terenu kostką i płytami
Dodano: 2023-06-12