Przetargi.pl
Wykonanie bieżących remontów, konserwacji w obiektach administrowanych przez Oddział ZUS w Jaśle

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4437970 , fax. 13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18 b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4437970, fax. 13 4462917
    REGON: 1775600499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżących remontów, konserwacji w obiektach administrowanych przez Oddział ZUS w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.III.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów, konserwacji polegających na: 1) Malowaniu farbami emulsyjnymi dwóch pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle, 2) Wymianie 35 kompletów opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych budynku A Oddziału ZUS w Jaśle oraz uzupełnienie o 12 szt. nowych, 3) Naprawy podłoża z kostki brukowej betonowej wokół budynku B Oddziału ZUS w Jaśle, 4) Odnowienie oznakowania poziomego miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy obiektach Oddziału ZUS w Jaśle, Inspektoratów w Brzozowie, Dębicy i Sanoku, 5) Malowanie miejscowo skorodowanych przęseł ogrodzenia z płaskowników metalowych oraz naprawy miejscowe (fragmentów) murków ogrodzeniowych wokół budynku Inspektoratu ZUS w Dębicy. I.III.2 Roboty wchodzące w zakres prac: 1) zeskrobanie i zmycie starej farby klejowej, 2) przygotowanie podłoża (gruntowanie), 3) gładzie gipsowe (dwukrotne szpachlowanie), 4) malowanie farbami emulsyjnymi, 5) wymiana opraw oświetleniowych 4 x 40W, 6) rozebranie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej (kostka do ponownego wbudowania), 7) wykonanie podsypki wraz z ponownym ułożeniem kostki, 8) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukowa (wraz z symbolem i strzałkami), oznakowanie miejsc dla niepełnosprawnych (istniejące podłoże kostka betonowa), 9) malowanie fragmentów elementów metalowych przęseł ogrodzeniowych, 10) zeskrobanie i zmycie starej farby klejowej z murków i słupków ogrodzeniowych przygotowanie podłoża malowanie farbami emulsyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. I.III.3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, dobrej jakości, nowych oraz wolnych od jakichkolwiek wad, odpowiadając za ich ilość i jakość. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.). Wszystkie wbudowane materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w części szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Materiały i wyroby zastosowane przy wykonywaniu prac muszą posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub aprobatę techniczną. Dokumenty muszą być wstawione przez uprawnione jednostki. I.III.4 Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonujących obiektach. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające prace wykonywaną przez pracowników Zamawiającego. I.III.5 Wykonawca ma obowiązek utrzymania pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych w rejonie robót w stanie czystym i bezpiecznym. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przed przystąpieniem do prac zabezpieczyć mienie Zamawiającego, które mogłoby ulec zniszczeniu podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I.VIII.1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 600,00 PLN. I.VIII.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). I.VIII.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank PKO BP 53 1020 5590 0000 0402 9110 7017. Na przelewie zaleca się umieścić informację: „wadium – remonty bieżące”. I.VIII.4 Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. I.VIII.4 W przypadku wnoszenia wadium: 1) w formie pieniężnej – zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty; 2) w pozostałych dopuszczalnych formach należy oryginał dokumentu złożyć przed terminem składania ofert w ZUS O/Jasło ul. Rynek 18 B, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. 109, budynek A, a kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty. I.VIII.5 Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formie bezgotówkowej musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), 2) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Jaśle ul. Rynek 18 B, 38-200 Jasło), 3) określenie przedmiotu przetargu, 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (musi obejmować okres związania ofertą, początek od upływu terminu składania ofert), 6) gwarantować wypłatę należności w sposób bezwarunkowy, nieodwołany i na pierwsze pisemne żądanie, 6.1) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazywania kwoty poręczenia lub gwarancji – na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto), 6.2) płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności), 6.3) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). I.VIII.6 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniający zasad określonych w SIWZ będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. I.VIII.7 Okoliczności i zasady zwrotu, zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia określa art. 46 i art. 148 ust. 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy, 3) pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach