Przetargi.pl
Wykonanie bieżącej konserwacji i napraw w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bieżącej konserwacji i napraw w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw w budynkach komunalnych miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (dalej zwane Zarządcą), w zakresie usług budowlanych: murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich, zduńskich. Wykaz nieruchomości budynkowych komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) usługi budowlane murarsko - tynkarskie: a) naprawa uszkodzonych tynków z pomalowaniem miejsc naprawionych; b) wymiana uszkodzonych posadzek; c) wymiana uszkodzonych płytek ceramicznych w posadzkach i na licowanych ścianach; d) naprawa uszkodzonych tynków, posadzek i stropów po pracach konserwacyjnych; e) uzupełnienie ubytków ścian z cegieł itp.; f) naprawa stopni betonowych i podestów na klatkach schodowych lub przed klatkami schodowymi; g) umocowanie do podłoża (zabetonowanie) urządzeń zabawowych, trzepaków, ławek itp.; h) uzupełnienie malowania stolarki drzwiowej i okiennej po robotach konserwacyjnych; i) obsadzenie drobnych elementów pojedynczych w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych; j) zamurowanie i wykonanie przebić w ścianach; k) naprawa poprzez wyrównanie lub uzupełnienie nawierzchni dróg i chodników; l) naprawa, remont ogrodzeń i bram, uzupełnianie pojedynczych elementów; m) przemurowanie kominów ponad dachem; n) uzupełnienie tynków kominów ponad dachem i w części strychowej; o) uzupełnienie opasek betonowych; 2) usługi budowlane dekarsko-blacharskie: a) czyszczenie rynien, koryt i koszy, wpustów ściekowych z piasku, mułu, liści i innych zanieczyszczeń, b) czyszczenie rur spustowych, c) usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli, d) usuwanie i likwidacja odparzelin pokryć dachowych, pęknięć, e) naprawa pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i gospodarczych, f) usuwanie i naprawa zerwanych elementów dachowych, pokryć, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowych uszkodzonych w czasie silnych wiatrów, g) zbijanie gzymsów i odparzelin tynków na balkonach i elewacjach oraz kominach, h) łatanie i naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego łącznie z wymianą uszkodzonych miejsc pokrycia i smołowaniem, i) lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji, j) naprawa uszkodzeń więźby niewymagających naruszenia pokrycia dachowego, k) uszczelnianie od spodu dachówek, l) uzupełnienie uszkodzonego pokrycia z dachówki, m) uzupełnienie gąsiorów ceramicznych, n) uszczelnienie i naprawa styków z murami, o) uzupełnienie i naprawa uszkodzonego pokrycia z płyt azbestowo - cementowych, p) wymiana uszkodzonego deskowania dachu, q) zabezpieczenie dachów w trakcie opadów. 3) usługi stolarskie: a) naprawa drzwi wraz z zaprawianiem, dopasowaniem, regulacją i ewentualnym podcięciem skrzydła, wymiana lub uzupełnienie listwy profilowej, dorobienie listew przymykowych, dokręcenie zasuw czołowych, przekazanie ślusarzowi do reperacji i ponowne osadzenie wraz z zaryglowaniem i regulacją, wymiana lub dorobienie progu, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasach, ewentualnie wstawienie fleka, b) reperacja uszkodzonych opasek drzwiowych lub ich wymiana, c) wymiana zamków, wkładek, klamek itp. d) montaż, wymiana, regulacja samozamykaczy, e) dorabianie kluczy, f) osadzanie drobnych elementów w celu zamknięcia pomieszczeń np. kłódki, g) regulacja skrzydeł okiennych, uszkodzonych spinaczy, wymiana klamerek, listew przymykowych, baskwili w części wspólnej budynku, wymiana śrub, h) dorabianie listew przyszybowych, umocowanie obruszonych okapników, uzupełnienie brakujących oraz ich osadzenie jw., wymiana zawiasów, sklejenie pękniętego ramiaka przy zawiasie, fleka jw., wymiana uszkodzonych oliwek, zakrętek oraz dybli okiennych jw., zaprawienie uszkodzonej futryny lub ramiaka okiennego jw., uzupełnienie brakujących listew przyościeżnicowych i przymykowych, wymiana uszkodzonych listew, i) uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych szczeblin w ławkach terenowych wolnostojących i stacjonarnych oraz innych elementów drewnianych tzw. małej architektury, na terenach przy budynkach; 4) usługi szklarskie: a) wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących szyb w stolarce i ślusarce okiennej oraz drzwiowej, b) uzupełnienie kitu lub listewek mocujących w stolarce lub ślusarce; 5) usługi posadzkarskie: a) uzupełnienie podłóg i parkietów, b) wymiana listew przypodłogowych; 6) usługi zduńskie: a) wstawianie wyczystek, b) wymiana rusztów, c) naprawa drzwiczek, d) wymiana rury zapiecowej, e) uzupełnienie blachy przed paleniskiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (pięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje dotyczące wadium w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wskaźnik narzutu kosztów pośrednich
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach