Przetargi.pl
Wykonanie baz danych BDOT500 i GESUT w jednostce ewidencyjnej Maków Podhalański i Zembrzyce

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie baz danych BDOT500 i GESUT w jednostce ewidencyjnej Maków Podhalański i Zembrzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie baz danych BDOT500 i GESUT w jednostce ewidencyjnej Maków Podhalański i Zembrzyce. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1.1 Część nr 1: wykonanie baz danych BDOT500 i GESUT w jednostce ewidencyjnej Maków Podhalański 2.1.2 Część nr 2: wykonanie baz danych BDOT500 i GESUT w jednostce ewidencyjnej Zembrzyce 2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 2.4.1 Dla Części nr 1 (Maków Podhalański): załącznik nr 2a do SIWZ (wraz z załącznikiem nr 1); 2.4.2 Dla Części nr 2 (Zembrzyce): załącznik nr 2b do SIWZ (wraz z załącznikiem nr 1); 1. Przedmiotem zamówienia jest informatyzacja baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500) w granicach jednostki ewidencyjnej gminy Zembrzyce oraz Maków Podhalański (w zależności od Części zamówienia), zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w dokumentacji przetargowej. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Założenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, 2.2 Założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (baza BDOT500) zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1b ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 2.3 Wykonanie map zasadniczych i ich redakcji w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 i 1:5000 zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1e pkt. 2 w/w ustawy. 2.4 Wykonanie analizy dokładnościowej operatów technicznych znajdujących się w zasobie (szacowana ilość operatów znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszych warunków technicznych), w zakresie danych pomiarowych i obliczeniowych, weryfikacja poprawności określenia źródła pozyskania geometrii obiektów. 2.5 Zapewnienie spójności baz EGiB, BDOT500 i GESUT poprzez zachowanie relacji przestrzennych i topologicznych. 2.6 Wykonanie działań harmonizujących w systemie Ewmapa. 2.7 Weryfikacja poprawności i zgodności ze schematem aplikacyjnym oraz poprawności merytorycznej utworzonych baz danych. 2.8 Weryfikacja połączonych baz danych BDOT500 i GESUT – sprawdzenie warunków interoperacyjności, w tym sprawdzenie poprawności raportów graficznych w zakresie redakcji, poprawnych relacji geometrycznych oraz syntaktycznych pomiędzy obiektami baz. 2.9 Implementacja utworzonych baz w systemie Ewmapa. W wyniku informatyzacji powstaną zharmonizowane bazy BDOT500 i GESUT, zgodnie z modelami pojęciowymi określonymi w odpowiednich przepisach prawa, pozwalające na prowadzenie i udostępnianie danych w technologii informatycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1: 4.000,00 zł dla części nr 2: 3.000,00 zł 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 Bank BGŻ BNP Paribas S.A., z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.19.2018 część nr ….” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. pozostałe informacje w siwz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) w przypadku powierzania części zamówienia podwykonawcom – informację na temat części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (w punkcie 9 Formularza Ofertowego), c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), d) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, Załącznik nr 4 do SIWZ., dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach