Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Słominki oraz podległych jednostek organizacyjnych wraz z uruchomieniem filii lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach w latach 2018-2021.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Słominki oraz podległych jednostek organizacyjnych wraz z uruchomieniem filii lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach w latach 2018-2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Wykonaniu bankowej obsługi budżetu Gminy Słominki oraz podległych jednostek organizacyjnych - polegającej na 1. otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych 2. przyjmowaniu wpłat gotówkowych 3. dokonywanie wypłat gotówkowych 4. realizacji poleceń przelewu, 5. generowanie i dostarczanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami 6. dokonywanie automatycznego lokowania dziennych nadwyżek środków na rachunku 7. przyjmowanie środków finansowych na lokaty krótkoterminowe T/N, IW i 2W 8. przyjmowanie środków finansowych na lokaty dni wolnych weekendowe i świąteczne 9. nie pobieranie prowizji od niewykorzystanego kredytu w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym oraz od wykorzystanego kredytu. 10. uruchomienie kredytu, kredytowanie w rachunku bieżącym 11. wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym, oraz innych opinii i zaświadczeń 12. kapitalizacja odsetek na rachunku bieżącym powinna następować w okresach miesięcznych Wykaz jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Miejski Słomnikach 2. Przedszkole Samorządowe w Słomnikach 3. Szkoła Podstawowa w Kacicach 4. Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Niedźwiedziu 5. Szkoła Podstawowa im Św. Jadwigi Królowej w Prandocinie 6. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach 7. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie 8. Zespół Szkół im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach 9. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach 10. Centrum Obsługi Edukacji w Słomnikach Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Słomniki lub jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w SIWZ oraz w ofercie wybranej. B. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić filię lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. 1. Do momentu otwarcia punktu kasowego/filii/oddziału Wykonawca zagwarantuje codzienną obsługę budżetu na teranie miasta Słomniki i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. 2. Filia lub punkt obsługi będzie czynna/y od poniedziałku do piątku w godzinach pn : 9:00-16:00, wt-pt 7:30-14:30 3. Zamawiający na filię lub punkt obsługi przeznacza lokal użytkowy o powierzchni całkowitej 21,16 m2 mieszczący się w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ul. T. Kościuszki 64. 4. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie podpisana oddzielna umowa najmu lokalu pod filię lub punkt obsługi -wg zał. nr 5 i będzie on ponosił koszty związane z wynajmem lokalu przez cały okres trwania umowy w przedmiotowym postępowaniu. 5. Miesięczny koszt wynajmu lokalu za 1m2 wynosi 43,00 zł plus 23 % vat 6. Opłata za wynajem lokalu może być podwyższana od początku każdego roku o stopień inflacji ogłoszony przez Prezesa GUS. 7. Wykonawca wyposaży i urządzi lokal na własny koszt. C. ZASADY WYZNACZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ POSZCZEGÓLNYCH PARAMETRÓW OFERTY 1. Stopa oprocentowania środków na rachunku bieżącym powinna być uzależniona od stopy WIBID Jako iloczyn k x WIBID gdzie Wykonawca podaje współczynnik k Odsetki są naliczane i dopisywane do rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca za dany miesiąc WIBID IM bierze się z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który dopisywane są odsetki. 2. Stopy oprocentowania lokat krótkoterminowych powinny być uzależnione od stóp WIBID Jako iloczyn s x WIBID, gdzie Wykonawca podaje współczynnik s. 3. Wykonawca powinien podać, na podstawie, której stopy bazowej będzie wyznaczał stopę oprocentowania lokat dni wolnych ( WIBID lub inny wskaźnik), a następnie stopę oprocentowania określić w x ( stopa bazowa), gdzie Wykonawca podaje współczynnik w. 4. Stopa oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym ulega zmianie w pierwszym dniu kwartału kalendarzowego i jest stała przez cały kwartał będąc równa sumie WIBOR 3 M + m, gdzie Wykonawca podaje marżę m. WIBOR 3 M dla wyznaczenia tej stopy przyjmuje się na poziomie obowiązującym w pierwszym dniu kwartału. 5. Wszystkie stopy powinny być podane jako stopy nominalne w skali roku. 6. Wartości jednostkowe (prowizje i opłaty) powinny być tak ustalone, że nie będą podlegać zmianom w okresie obowiązywania umowy. 7. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez zamawiającego, na rachunek prowadzony przez Wykonawcę. 8. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za wypłatę gotówkową z rachunku zamawiającego na rzecz zamawiającego. 9. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za wpłaty gotówkowe na rachunek Zamawiającego od osób trzecich. 10. Niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat oraz stóp oprocentowania wariantowo. D. W ramach umowy Bank powinien: 1. posiadać zdolność do prowadzenia transakcji dewizowych 2. udostępnić zamawiającemu w siedzibie zamawiającego system bankowości elektronicznej (nie mniej niż 4 stanowiska komputerowe) – umożliwiający dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach 3. Zapewnić instalacje oprogramowania, przeszkolenie pracowników i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy umożliwiających dokonywanie przelewów, płatności masowych oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku. 1) Za zainstalowanie, korzystanie i za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej bank nie będzie pobierał opłat i prowizji. 2) Zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożenia dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. 3) Zamawiający zastrzega sobie, aby wykonawca gwarantował połączenie bezpłatne lub w taryfie lokalnej. 4. Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy. E. Możliwość składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych !!! F. Nomenklatura wg CPV 66.11.00.00-3 Usługi bankowe G. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. H. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: • podpisaniem umowy, • długoterminową analizą finansową, • uruchomieniem kredytu w systemie bankowym, • obliczaniem należnych odsetek bankowych, • pomoc w obsłudze systemu elektronicznej, doradztwo, • generowanie raportów. 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, b) posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, c) posiadać zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tylko w przypadku banków utworzonych przed 1998 r.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach