Przetargi.pl
wykonanie badania pn. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim w ramach projektu systemowego Diagnoza trendów rozwojowych województwa kujawsko-pomorskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 18 249 , fax. 56 62 18 347
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 18 249, fax. 56 62 18 347
    REGON: 87112129000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie badania pn. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim w ramach projektu systemowego Diagnoza trendów rozwojowych województwa kujawsko-pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie badania pn. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora MŚP w województwie kujawsko-pomorskim w ramach projektu systemowego Diagnoza trendów rozwojowych województwa kujawsko-pomorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali co najmniej trzy usługi i/lub projekty badawcze polegające na przeprowadzeniu badań lub analiz dotyczących oddziaływania interwencji publicznych na rozwój społeczno-gospodarczy o wartości nie mniejszej niż równowartość 100 000 zł każda, 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1.3.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zespołem Badawczym składającym się co najmniej z 9 osób, w tym: 1. kierownika Zespołu posiadającego: a) co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie realizacji projektów badawczych dotyczących m.in. rozwoju sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zmiany polityki gospodarczej i/lub analiz wpływu interwencji publicznych na gospodarkę, b) co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu zespołami badawczymi, 2. co najmniej 8 osób, które posiadają w sumie doświadczenie w zakresie: a) realizacji badań ilościowych oraz prowadzenia pogłębionych analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych, b) realizacji badań jakościowych oraz prowadzenia analiz i interpretacji danych jakościowych, 1.3.2. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym: 1. posiadają zdolność do realizacji badania z wykorzystaniem metod badawczych przedstawionych w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i zaproponowanych w złożonej Zamawiającemu ofercie, 2. posiadają zespół ekspertów legitymujących się odpowiednimi kwalifikacjami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, w tym z zakresu: a. komercjalizacji wyników badań naukowych, b. wsparcia pośredniego przedsiębiorstw (m.in. inkubatorów przedsiębiorstw, klastrów, transferu wiedzy, parków przemysłowych, technologicznych, naukowo-technologicznych), c. regionalnych strategii innowacji, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku wskazania w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału Zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz wykonanych usług/badań: 1.3.1 z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.3.2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem czynności wykonywanych przez nie w badaniu, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu powinny być dołączone życiorysy osób, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych koniecznych do wykonania zamówienia, a także życiorysy ekspertów. Życiorysy muszą zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w Dziale IV pkt 1.3 oraz ppkt 1.4.2. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1: 2.1. wypełniony wykaz dotyczący podwykonawstwa stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. zarys proponowanego przez Wykonawcę badania obejmujący: 2.2.1. koncepcję realizacji badania, odpowiadającą celom badania określoną w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym propozycję dodatkowych pytań badawczych, 2.2.2. propozycję dodatkowych zagadnień i analiz w kontekście celu głównego i celów szczegółowych badania, 2.2.3. metodologię badania uwzględniającą realizację wszystkich celów badania oraz ewentualne zagadnienia dodatkowe, a także opis doboru próby badawczej oraz katalog wskaźników, 2.2.4. narzędzie badawcze, 2.2.5. propozycją instrumentów zapewniających rzetelność uzyskanych informacji, 2.2.6. harmonogram prac według wykresu Gantta, 2.2.7. uszczegółowienie zakresu raportu badawczego oraz jego strony graficznej tj. sposobu prezentacji danych w formie wykresów, grafów itp., 2.2.8. szczegółowy kosztorys badania z uwzględnieniem kosztów jednostkowych, zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepacja badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach