Przetargi.pl
WYKONANIE BADAŃ TERENOWYCH, DOKONANIE ANALIZY I OCENA UJEMNYCH SKUTKÓW PIĘTRZENIA STOPNIA WODNEGO MALCZYCE NA TERENY PRAWOBRZEŻNE RZEKI ODRY NA ODCINKU PRAWIKÓW - BRZEG DOLNY.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BADAŃ TERENOWYCH, DOKONANIE ANALIZY I OCENA UJEMNYCH SKUTKÓW PIĘTRZENIA STOPNIA WODNEGO MALCZYCE NA TERENY PRAWOBRZEŻNE RZEKI ODRY NA ODCINKU PRAWIKÓW - BRZEG DOLNY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Badaniami objęty zostanie obszar na prawym brzegu rzeki Odry od miejscowości Prawików do Brzegu Dolnego. Analiza i interpretacja wyników obserwacji wraz z badaniami modelowymi mają na celu określenie wpływu piętrzenia budowanego stopnia Malczyce na tereny przyległe na w/w obszarze wraz z określeniem obszarów, rodzaju i charakteru negatywnego wpływu piętrzenia. Na obszarze objętym badaniami przewiduje się wybudowanie nowej i odbudowę istniejącej sieci piezometrów i studni obserwacyjnych. Obserwacje zachowania się poziomów wody w urządzeniach pomiarowych należy prowadzić przez okres 3 lat. Wyniki badań oraz propozycje rozwiązań będą stanowić podstawę do zaprojektowania odpowiednich urządzeń technicznych mających na celu likwidację ujemnych skutków piętrzenia. Proponowane rozwiązania powinny uwzględniać wymagania wynikające z decyzji środowiskowej, która ma zostać wydana przez właściwy organ administracji jeszcze w tym roku. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od zakończenia i odbioru końcowego robót budowlanych, prowadzonych w oparciu o przedmiotową dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca powinien dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem z zakresu oceny oddziaływania spiętrzeń na warunki wodne terenów przyległych i wykazać się wykonaniem minimum jednego opracowania na temat wpływu spiętrzania wód na tereny przyległe obszarów znajdujących się w zasięgu oddziaływania stopni wodnych. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca powinien posiadać wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę techniczną, tj. min. 1 osobę posiadającą 3-letnie doświadczenie od momentu uzyskania stosownych uprawnień w zakresie: - kwalifikacji geologicznych w kategorii VI, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r., w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzania kwalifikacji (Dz. U. Nr 124, poz. 865). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Wyceniony Formularz cenowy 13. Formularz ofertowy. 14. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach