Przetargi.pl
Wykonanie badań ankietowych wśród przedstawicieli handlu detalicznego, hurtowego, hoteli i restauracji

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie badań ankietowych wśród przedstawicieli handlu detalicznego, hurtowego, hoteli i restauracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań ankietowych wśród 300 podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Poznaniu w obszarze: - handlu hurtowego z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi, - handlu detalicznego z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi, - zakwaterowania, - usług związanych z wyżywieniem. Do każdorazowego wprowadzenia danych z ankiety do systemu służy strona internetowa umieszczona na serwerze zewnętrznym. Ze względu na powyższe, a także charakterystykę ankiety istnieje pełna dowolność w sposobie przeprowadzenia badań (osobiście, telefonicznie, bezpośrednio z użyciem strony lub pośrednio z wykorzystaniem własnych szablonów), jednakże warunkiem koniecznym jest wprowadzenie każdej z ankiet odrębnie do systemu. Przeprowadzenie badań ankietowych składać się będzie z: - zebrania danych od respondentów (podmiotów gospodarczych), - wprowadzenia danych do systemu zewnętrznego (udostępnionego przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy). - stworzenie podsumowania lub raportu z przeprowadzonych badań ankietowych, składającego się wyłącznie z nazwy, lokalizacji i danych kontaktowych respondenta. Powyższe czynności mogą być wykonywane równocześnie lub odrębnie, w zależności od preferencji Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywane było przez osoby z biegłą znajomością języka angielskiego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną