Przetargi.pl
Wykonanie altany wraz z infrastrukturą turystyczną przy szlaku rowerowym w miejscowości Mokre

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie altany wraz z infrastrukturą turystyczną przy szlaku rowerowym w miejscowości Mokre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia ZADANIE OBEJMUJE: 1)Budowę altany z wyposażeniem 2)Budowę chodnika oraz podłogi altany 3)Budowę grilla 4)Dostawa i montaż ławek - 4 szt. 5)Dostawa i montaż stojaków na rowery - 4 szt. 6)Dostawa i montaż koszy na śmieci -5 szt. 7)Dostawa i montaż tablicy z mapą szlaku -1 szt. ALTANA ·Powierzchnia 27,44 m2 ·Altana o konstrukcji drewnianej - kształt sześciokątny o boku 325cm ·Fundamenty pod słupy altany punktowe 6szt. o wymiarach 30x30x80 cm z betonu C16/20. ·Wymiary: bok podstawy 325cm ·Konstrukcja na słupach nośnych o przekroju 12,5 x 12,5 cm , łączenie z fundamentami poprzez kotwy stalowe, ·Na czterech bokach ścianki - barierki ażurowe drewniane wysokości 100cm ·Konstrukcja altan (sosna, jodła) ·Drewno wysuszone w suszarni ·Impregnacja impregnatami głęboko penetrującymi, dodatkowo altana malowana oraz zabezpieczona przed działaniem warunków atmosferycznych lakierem wodnym nawierzchniowym ·Dach sześciospadowy z wentylacją ·Poszycie dachu: deskowanie pełne pióro-wpust (grubość 25mm) ·Pokrycie dachu: gont bitumiczny ·Krokwie kantówka o przekroju 16x6 cm ·Płatwie kantówka o przekroju 12,5x6,5 cm ·Zabudowa 4 ścian altany balustradą ·4 ławki bez oparcia w kształcie trapezu wpisujące się w sześciokąt, ·4 stoły w kształcie trapezu wpisujące się w sześciokąt ‒Wys. stołów 75 cm(dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 5 cm) ‒Szer. stołów 70 cm (dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 5 cm) ‒Grubość blatu stołów 3 cm (dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 0,5 cm) ‒Wys. siedziska ławek 45cm (dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 5 cm) ‒Szer. ławek 40 cm (dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 5 cm) ‒Grubość blatu siedziska 4,5 cm (dopuszczana przez Zamawiajacego różnica wynosi +/- 0,5 cm) ·Drewno wysuszone w suszarni ·Impregnacja impregnatami głęboko penetrującymi, dodatkowo altana malowana oraz zabezpieczona przed działaniem warunków atmosferycznych lakierem wodnym nawierzchniowym. CHODNIK PRZY ALTANIE I PODŁOGA ALTANY ·Powierzchnia: 65,73 m2 ·Obwód: 41,1 m ·Chodnik w opisywanym miejscu posiada nieregularny kształt wychodzący od koła, dlatego do realizacji założenia zostanie użyta kostka w systemie PICOLLO w dwóch kolorach: szarym i czarnym. Trapezowy kształt kostek w trzech rozmiarach dostępnych w systemie Piccola pozwala na tworzenie skomplikowanych układów. ·Ze względu na kształt, kostka zostanie ograniczona obrzeżami z tworzywa sztucznego typy Terra Bord. ·Kostka typu PICOLLO ‒Grubość kostki: 6 cm ‒Trapezowa kostka w trzech rozmiarach ‒Kostka ułożona na podsypce piaskowej grub. 15cm (po zagęszczeniu) - wg PN-EN 1338:2005. ‒Nawierzchnia ograniczona obrzeżami plastykowymi. ‒Rozwiązania konstrukcyjne - przekrój normalny. ‒Układ kostki indywidualny ‒Kolor kostki szary i czarny CHODNIK PRZY STOJAKACH ROWEROWYCH ·Wymiary: 2,5 x 9,5m ·Powierzchnia: 23,75m2 ·Nawierzchnia chodnika wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej szarej typu HOLLAND ‒Wymiary kostki 10x20cm grubości 6 cm ‒Kostka ułożona na podsypce piaskowej grub. 15cm (po zagęszczeniu) - wg PN-EN 1338:2005. ‒Nawierzchnia ograniczona krawężnikami betonowymi 6x20cm na ławie piaskowej. ‒Rozwiązania konstrukcyjne - przekrój normalny. ‒Układ kostki 2x2 naprzemiennie. GRILL Grill o klasycznej formie i z tradycyjnej klinkierowej cegły. Ruszt umieszczony w pozostawionej między cegłami szczelinie, pozwala to na regulację wysokości rusztu. Palenisko tworzy metalowa płyta, której przedłużenie podtrzymuje zarazem blat z piaskowca. Ceglana ścianka chroni ruszt i palenisko przed wiatrem. ŁAWKA BETONOWA Z OPARCIEM Ławki z podporami betonowymi, drewniane siedzisko, ławki przeznaczone do wkopania w grunt. Wymiary około szerokość 55 cm, długość 200 cm, wysokość 70 cm (+/- 5 cm). STOJAK NA ROWERY Stojak na rowery pięciostanowiskowy, pozwalający na ustawienie 5 rowerów jednocześnie. Wymiary około 191 cm x 42 cm (+/- 5 cm). TABLICA INFORMACYJNA Z MAPĄ SZLAKU Konstrukcja tablicy wykonana z rur stalowych, tablica wykonana z blachy. Wymiary blachy około 1 m x 1 m, grubość 2 mm. Wymiary tablicy z nogami 100 cm x 4,8 cm x 200 cm (+/- 5 cm). KOSZ NA ŚMIECI Kosz przeznaczony do montażu w gruncie, stalowo – drewniany, słupek oraz wkład stalowy, obudowa z listew drewnianych. Wymiary około 40 cm x 40 cm x 85 cm, średnica wkładu stalowego około 30 cm (+/- 5 cm). Certyfikaty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy. Szczegółowy rodzaj robót oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w skład której wchodzą: -projekt budowlano-wykonawczy -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) -przedmiary robót. Zadanie finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. WRAZ Z FORMULARZEM OFERTOWYM NALEŻY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS UPROSZCZONY. BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU (sporządzonego przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru i dokumentacji ) - SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Odbiór końcowy odbędzie się najpóźniej w terminie 14 dni przez Komisję powołaną przez Zamawiającego od umownego zakończenia robót. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy (zał. nr 2 sporządzony na podstawie przedmiaru) 1. POWOŁYWANIE SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych bądź zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. Nr 5). 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp. 4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt. 1) nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 2 i 3. 6) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7) Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX. 8) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, nas którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII pkt. 3a) niniejszej SIWZ oceniane będzie w ten sposób, że jeden z wykonawców musi się wykazać spełnieniem tych warunków. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem 3. Wykonawca, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach