Przetargi.pl
Wykonanie aktualizacji użytków rolnych zalesionych według oceny udatności w 2017 i 2018 roku w ramach działania 221 PROW oraz 223 PROW

Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 642 765 , fax. 158 642 211
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe
    ul. Józefa Piłsudskiego 7
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 642 765, fax. 158 642 211
    REGON: 83040924100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszowski.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie aktualizacji użytków rolnych zalesionych według oceny udatności w 2017 i 2018 roku w ramach działania 221 PROW oraz 223 PROW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja użytków rolnych zalesionych w 2013, 2012 i 2014 roku według oceny udatności w 2017 i 2018 roku w ramach działania 221 oraz 223 PROW „Zalesianie gruntów rolnych oraz zalesianie gruntów innych niż rolne” na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 marca 2007 roku o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (t. j. Dz. U. Z 2017 r., poz. 1856 ze zm.). Opracowanie dotyczy 42 działek o łącznej powierzchni całkowitej 54,1948 ha (powierzchnia zalesiona 39,58 ha), dla części obszaru położonego w powiecie staszowskim, w gminach: Osiek, Połaniec, Łubnice, Rytwiany, Bogoria, Staszów, Szydłów i Oleśnica wykazanych w załączniku numer 1 SIWZ. Wykaz działek do aktualizacji i przeklasyfikowania oraz protokoły oceny udatności upraw leśnych zostaną udostępnione do wykorzystania w Wydziale Geodezji i Ewidencji Gruntów. Przeklasyfikowanie polega na zmianie gruntu rolnego na grunt leśny, dokonaniu pomiaru zmienionego użytku, przeprowadzeniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w tym zmienionego użytku oraz wykonaniu stosownych obliczeń powierzchni zmienionych użytków i sporządzeniu dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów. Przeklasyfikowanie zalesionych gruntów rolnych na grunty leśne i dokonanie ponownej klasyfikacji zmienionych użytków powinno nastąpić w ramach stosowanej procedury zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 roku w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1246). Wykaz zmian gruntowych wykonać należy dla każdego obrębu oddzielnie w formie tabelarycznej zatytułowany „Aktualizacja lasów na terenie miejscowości ...... zawierający: nazwisko i imię właściciela, adres zamieszkania, stan przed aktualizacją, stan po aktualizacji w użytkach i klasach, który będzie stanowił załącznik do decyzji do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów. Zmiany z wykonanej aktualizacji należy wprowadzić na mapy klasyfikacyjne. Operat z aktualizacji musi zawierać wszelkie materiały umożliwiające wprowadzenie zmian na mapie ewidencji gruntów. Należy w oparciu o rastry map ewidencyjnych nanieść zmienione użytki i kontury klasyfikacyjne na odpowiednie warstwy tematyczne. Obliczoną powierzchnię użytków i klas gleboznawczych wyrównać do powierzchni ewidencyjnej działki. Opracowaniem objąć należy działki z wykazu według wykazanej powierzchni (załącznik numer 1 do SIWZ). Wszelkie odstępstwa od wykazu należy uzgodnić z Zamawiającym oraz uzasadnić w sprawozdaniu. Materiały skompletować w formie jednego operatu dla całej gminy, w którym należy rozdzielić go poszczególnymi obrębami. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu opracowane projekty ustalenia klasyfikacji w przedmiocie przeklasyfikowania gruntu rolnego na las, w tym mapy klasyfikacji oraz wykazy zmian gruntowych: po 1 egzemplarzu do wydania decyzji administracyjnej, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania oraz po 1 egzemplarzu do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów. Wykonawca przekaże roboczą bazę konturów i użytków w formie elektronicznej (format txt, dxf, EWMAPA). Stosownie do art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych, nie ma żadnych czynności, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz działek zalesionych na terenie Powiatu Staszowskiego – ocena udatności w 2017 i 2018 roku w ramach działania 221 PROW oraz 223 PROW –załącznik Nr 1 SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: 71354300-7 Usługi badań katastralnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 600 zł brutto (słownie sześćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Staszowie nr 28 9431 0005 2001 0021 8199 0008 – z adnotacją Wadium do przetarg nieograniczonego IZ-IV.G.272.10.2018 potwierdzenie przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz należy je dołączyć w oryginale do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty według załącznika Nr 2 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). 3. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 7. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9. Zgodnie z art. 26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy- przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik Nr 5 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie. Ww. oświadczenie nie będzie brane pod uwagę, jeżeli Wykonawca złoży go wraz z ofertą. Ilekroć w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów (UOKK) jest mowa o: 1/ grupie kapitałowej – „rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę”. 2/ przedsiębiorcy - „rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy OKK, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy OKKiK, z wyłączeniem przepisów dotyczących koncentracji, 3/ związek przedsiębiorców – rozumie się przez to izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców o których mowa w pkt 2 jak również związki tych organizacji. Wykonawcy występujący wspólnie a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdziale XIII SIWZ (ETAP I) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 ustawy Pzp (art. 24 ust. 5 w zakresie określonym przez zamawiającego), spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane jest łącznie. g) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach