Przetargi.pl
Wykonanie 5 zadań w zakresie robót remontowo - budowlanych na terenie gminy Kartuzy

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 5 zadań w zakresie robót remontowo - budowlanych na terenie gminy Kartuzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 zadań w zakresie robót remontowo - budowlanych na terenie gminy Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych na terenie Gminy Kartuzy. Zamówienie zostało podzielone na 5 następujących Części: 1) Część nr 1: Remont drogi w Kaliskach na dz. nr 53/3, 78; 2) Część nr 2: Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Prokowie na dz. nr 179; 3) Część nr 3: Budowa miejsc postojowych przy drodze gminnej wewnętrznej w miejscowości Kartuzy na dz. nr 86/22 i 133/44; 4) Część nr 4: Remont parkingu i chodnika przy ul. Piłsudskiego w Kartuzach na dz. nr 133/44; 5) Część nr 5: Remont drogi gminnej w Głusinie poprzez przełożenie płyt yomb na podkładzie betonowym na dz. drogowej nr 127/2; 4. Zamawiający nie zabezpiecza placu budowy. Za place budowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca robót. Teren budowy w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego winien być odpowiednio oznaczony. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną, STWiORB. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji dołączonej do SIWZ, którą tworzą: uproszczone dokumentacje techniczne, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) uzyskanie (pozwolenia/zgłoszenia) na użytkowanie od PINB w Kartuzach (dotyczy Części zamówienia nr 3 i 4), 3) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty w zakresie wykonywania nawierzchni utwardzonych lub przepustów, c) roboty ziemne. 11. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. 12. Szczegółowy zakres wykonania prac każdej części przedstawiono w SIWZ części II pkt.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości Część nr 1 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część nr 2 zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), Część nr 3 zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Część nr 4 zamówienia: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Część nr 5 zamówienia: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 2) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach