Przetargi.pl
Wykonanie 15 szt. studni głębinowych w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 15 szt. studni głębinowych w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie 15 szt. studni głębinowych w miejscowościach: Bredynki 75 dz. nr 68 Bredynki 74 dz. nr 80 obr.2 Bredynki 86 dz. nr 143 obr.2 Biskupiec kol.II/12 dz. nr 140/8 obr.1 Borki Wielkie 54 dz. nr 170/4 obr.6 Borki Wielkie 55 dz. nr 174/2 obr. 6 Labuszewo 45 i 46 dz.nr 311 obr. 10 Labuszewo 47 dz.nr 312 obr.10 Rudziska 50 dz.nr 283 obr.18 Botowo 23 dz.nr 93/2 obr. 3 Wilimy 46 dz.nr 104/1 obr.24 Wilimy 47 dz.nr 107/2 obr.24 Wilimy 45 dz.nr 105 obr.24 Zazdrość 1/2 dz.nr 6/7 obr.14 Zazdrość 2/1 dz.nr 4/9 obr.14 Roboty polegające na: odwiertach studni głębinowych w w/w miejscowościach w tym: ustalenie miejsca lokalizacji odwiertu, wykonaniu projektów robót geologicznych wraz z ich zatwierdzeniem, wykonanie wiercenia studni metodą udarowo-obrotową o średniej głębokości do 40m każda z zabudową materiałów o parametrach nie gorszych niż (rura SBF-KDMI) wraz z zamontowaniem filtrów studziennych ) zakończonych zaworem czerpalnym, obsypką żwirową filtra badanie wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007r.,w sprawie jakości wody do spożycia przez ludzi -pełne badanie fizykochemia, bakteriologia, wykonanie dokumentacji hydrologicznej powykonawczej ustalającej zasoby eksploatacyjne studni wraz z zatwierdzeniem, uporządkowanie terenu po pracach, minimalna wydajność studni 0,5m3/h, W przypadku nie spełnienia minimalnej wydajności studni odwiert zostanie uznany za nieważny Wszystkie prace powinny być realizowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia - Prawo geologiczne i górnicze Parametry/ wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Pompa o minimalnej głębokości ssania i podnoszenia do 35m Minimalna wydajność studni 0,5m3/4 Rura osłonowa o dł. 2m i śr. - fi 250 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną oraz programem funkcjonalno-użytkowym. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. Termin płatności w niniejszym zamówieniu to minimum 21 dni i maximum 30 dni. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy, 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Studnie. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach