Przetargi.pl
Wykonania zadania pn. „ Zielona brama gotyckiej starówki – zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonania zadania pn. „ Zielona brama gotyckiej starówki – zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn. „ Zielona brama gotyckiej starówki – zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w Toruniu. 1.1. Część 1 - Zagospodarowanie terenów zielonych przy Muzeum Etnograficznym. 1.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty przygotowawcze polegające na zerwaniu nawierzchni z płyt chodnikowych, rozebraniu krawężników, zagęszczaniu i umacnianiu nasypów, 2) wykonanie nawierzchni z płyt granitowych gr. 8 cm z korytowaniem, podbudową, podsypką i ułożeniem krawężnika 15 x 30 cm, 3) wykonanie dwóch fontann wodnych żelbetowych (mokre chodniki) z montażem urządzeń hydraulicznych, automatyką i sterowaniem elektrycznym, 4) montaż koszy parkowych, ławek parkowych, leżaków, stojaków na rowery, wykonanie pionowego oznakowania, dostawa i montaż tablic informacyjnych ze słupkami, 5) prace zieleniarskie, wykonanie trawnika, tzw. łąki, sadzenie drzew i krzewów i żywopłotu, 6) prace przygotowawcze jak prace ziemne, ułożenie instalacji elektrycznej do zasilania latarń, kamer, montaż skrzynki rozdzielczej, szafek z tablicą bezpiecznikową punktu kamerowego, 7) montaż latarni oświetleniowych parkowych o wys. 5 m, 8) montaż elementów systemu monitoringu miejskiego, 9) wykonanie systemu nawadniania, 10) wykonanie 2 szt. tablic informacyjno–pamiątkowych. 1.2. Część 2: Zagospodarowanie zieleni parkowej Jordanek. 1.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) budowa ciągów komunikacyjnych polegająca na wykonaniu robót ziemnych z wykorytowaniem, wykonaniem podbudowy, montażem obrzeży 20 x 6 cm, w tym nawierzchni placów z kostki granitowej z podbudową z tłucznia i ułożeniem geowłókniny, alejek utwardzonych o nawierzchni mineralno-żywicznej wodoprzepuszczalnej z podbudową z kruszywa, 2) roboty zieleniarskie polegające na przycinaniu, nasadzeniu drzew i krzewów, wykonaniu trawników, 3) montaż elementów małej architektury jak: tablicy informacyjnej, koszy na śmieci, poidełek i karmników dla ptaków, stacji obsługi rowerów, stojaków rowerowych, 4) dostawa i montaż siedzisk tzw. czerwonej wstęgi, prace polegające na wykonaniu wykopów, podkładów betonowych, ław fundamentowych i montażu elementów czerwonej wstęgi, 5) dowóz ziemi, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, 6) wykonanie żelbetowych bram wejściowych nr 1 i 2 w nasypie, 7) prace sanitarne polegające na wykonaniu przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, 8) prace elektryczne polegające na wykonaniu zasilania oświetlenia terenu, wykonanie dwóch projektowanych linii kablowych, montaż słupów parkowych o wys. 6 m i kolumn oświetleniowych o wys. 3,6 m, 9) wykonanie systemu nawadniania, 10) wykonanie 2 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych. 1.3 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.4. Informacje i wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo oraz wypłacie wynagrodzenia w częściach i procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia zawarta są we wzorach umów stanowiących załączniki do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Część 1: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Część 2: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: 190/2018: Zielona brama gotyckiej starówki – zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty, wraz z tabelą wynagrodzenia ryczałtowego 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 10 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach