Przetargi.pl
Wykonania zadania pn. „Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne terenów na osiedlu JARw Toruniu".

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonania zadania pn. „Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne terenów na osiedlu JARw Toruniu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn. „Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne terenów na osiedlu JAR w Toruniu”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze: rozebranie nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową, rozbiórka fundamentów z cegieł, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki; 1.1) Nadzór saperski (obejmujący: zbadanie terenu prac pod kątem istnienia niewypałów/niewybuchów przed rozpoczęciem robót ziemnych, asystowanie podczas robót ziemnych, zabezpieczenie niewypałów/niewybuchów wykrytych podczas prac oraz zgłaszanie ich odpowiednim służbom i Zamawiającemu), 2) Wykonanie bramy wejściowej z drewna klejonego oraz utwardzenia przy bramie z kostki betonowej; 3) Wykonanie amfiteatru o średnicy o konstrukcji żelbetowej z siedziskami z drewna egzotycznego i nawierzchnią z kostki brukowej płukanej; 4) Wykonanie promenady: a) roboty ziemne; b) nawierzchnie z kostki betonowej brukowej; c) plac „A” przy promenadzie: roboty ziemne, ściany oporowe, nawierzchnie betonowe; d) plac „B” przy promenadzie: roboty ziemne, schody terenowe z betonu żwirowego, nawierzchnie betonowe; e) dojście do promenady z kostki betonowej brukowej; 5) Punkt widokowy siedlisko ptaków: wykonanie fundamentów z kręgów betonowych, wykonanie tarasu z desek kompozytowych oraz balustrad drewnianych z poręczami; 6) Wykonanie dwóch pomostów drewnianych , mostku nad stawem o konstrukcji stalowo-drewnianej oraz dwóch kładek drewnianych; 7) Wykonanie nawierzchni: a) niwelacja terenu; b) ciągi piesze o nawierzchni mineralnej gliniasto-piaskowej, zakończone obrzeżem betonowym; c) ciąg rowerowy o nawierzchni mineralnej gliniasto-piaskowej, zakończony obrzeżem betonowym; d) chodnik przy parkingu z kostki betonowej brukowej; e) jezdnia przy parkingu oraz parking z kostki betonowej brukowej; 8) Siłownia zewnętrzna i ścieżka zdrowia, o nawierzchni bezpiecznej ze zrębek drewnianych, chodnikami z płyt betonowych, zawierająca urządzenia do ćwiczeń oraz tablicę z regulaminem; 9) Miejsca aktywnego wypoczynku i street-workout: ciągi piesze z kostki brukowej, nawierzchnia bezpieczna ze zrębek drewnianych, urządzenia do ćwiczeń street-workout; 10) Plac zabaw o nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej (dla dzieci młodszych) i urządzeniami zabawowymi oraz plac zabaw o nawierzchni bezpiecznej ze zrębek drewnianych (dla dzieci starszych) i urządzeniami zabawowymi oraz tablicami informacyjnymi; 11) Elementy małej architektury, m.in.: ławki parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody, stojaki na rowery, stoły do ping-ponga, stoły do piłkarzyków, stoły plenerowe z ławkami, domki dla ptaków i nietoperzy; 12) Obiekty rekreacyjno-sportowe: górka saneczkowa, wybiegi dla psów (dla psów małych, średnich i dużych); 13) Kanalizacja deszczowa: odwodnienie parkingów, przyłącza do wpustów ulicznych; 14) Zieleń i zbiornik wodny: wycinka drzew, nasadzenie drzew, byliny i trawy, trawniki, renowacja zbiornika wodnego – stawu; 15) Prace elektryczne polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych zewnętrznych dla zasilania obwodów oświetleniowych, montażu słupów oświetleniowych z oprawami LED; 16) Przekazanie pozyskanego surowca z wycinki drzew w stanie posegregowanym i przygotowanym zgodnie z normami oraz pod względem techniczno-handlowym do składnicy drewna prowadzonej dla Gminy Miasta Toruń przez firmę TAXLAS przy ul. Grunwaldzkiej 66 w Toruniu (w tym przekazanie Zamawiającemu podpisanych przez Wykonawcę i przedstawiciela składnicy protokołów zawierających co najmniej datę przekazania i wyszczególnienie ilości, rozmiarów, gatunku przekazanego drewna) oraz wywiezienie odpadów z wycinki - karpiny i gałęzi na wysypisko miejskie. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Geotechnica Sp. z o.o., w tym oświadczenie Zamawiającego dot. zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych, stanowiące załącznik nr 3 do umowy; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych związanych z budową ciągów pieszych i jezdnych oraz montażem urządzeń rekreacyjnych, robotach sanitarnych i robotach elektrycznych. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: 196/2018: Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne terenów na osiedlu JAR w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty, wraz z tabelą wynagrodzenia ryczałtowego 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 12 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach